egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

Az idő és az Én

2009.08.24. 16:18 | Luczifer | 13 komment

Az idő múlása eleinte nem más, mint maga a boldogsághoz vezető út.

 

 

 

 

 

Az idő megannyi lehetőséggel hiteget, ígéreteknek hallható célozgatásokkal csábít. Múlok – mondja az idő – te pedig leszel, akinek lenni vágysz. Megtörténik veled, amit kívánsz! Lesz, amit akarsz, amit érdemelsz. Rándul a váll – az érdemek megszerzése nem lehet gond! Szép vagyok okos és erős! Múlj, hát idő mire vársz! Jöjjön, amire várok! És én nem csak vártam, siettettetem az idő múlását. Ennek a hitegetős, reménykedős időnek aztán egyszer csak kurtán-furcsán vége lett. Az ígéretek, ígéretek maradtak, és amikor reklamálni óhajtottam hamar rájöttem ennek bizony nincs sok értelme. Miért nem voltál ügyesebb? – kérdi majd gúnyosan a múló idő – ami elmúlt az elmúlt kisöreg, és ez is el fog múlni, ha reklamálsz, ha nem, én a helyedben … Nem, nem erre nem vagyok kíváncsi, ki tudom találni. Megyek a dolgomra. A Hivatalba. Nézem a Hivatal fiatal lányait, asszonyait. Arról volt szó, hogy ők az ígéreteket. Nem a Hivatal igéretei, hanem az enyémek. Tudom! Csak nálam volt erről szó! Bőrükön, szemük csillogásán ott a nyár megannyi kellemes pillanata. Ők ma még az örökkévalóságban élnek, náluk áll az idő. Szépségük, csáberejük kútja örök és kimeríthetetlen. Ők ma mindent megbocsátanak, ha van egyáltalán valami, amit meg kellett bocsátaniuk. Ma, délelőtt. Nevetnek, s felém intenek. Körbenézek, kétségkívül nekem szól az invitálás. Elindulok feléjük, mondom, mi járatban vagyok. Az egyik egy íróasztal felé tessékel, hellyel kínál, és a gép felé fordulva pötyögni kezd. Valaki egy női nevet kiált a folyósón. A velem szemben ülő általam csinosnak mondott lány / asszony visszakiált – nem tudok menni, egyedül vagyok! Nem mondjon már ilyet! – jajdulok fel kétségbeesve. A lány / asszony rám néz és nevet. Kacéran. Bizonyisten kacéran. Nem mondanám, ha nem kacéran. Az ügyezést követően elbúcsúzunk és én már a folyosó végén járok, amikor udvariasan hozzám szól egy kedves hang; bocsánat azt hiszem, neked szólnak. Érted? Neked! Nem Önnek, magának, a kedves ügyfélnek, lucifer bácsinak, hanem neked, azaz nekem. És tényleg, nekem szóltak, valami lemaradt. Az idő pedig visszafele folyt ezen a délelőtt. Újra tele volt ígéretekkel. De most már nem unszoltam, hogy múljon. Mégis elmúlt. A beváltatlan igéretek, viszont most is beváltatlanok maradtak.

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr491335164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.08.24. 22:20:28

Hát nem is tudom, mit mondjak. Örülök, hogy jó kedved volt, nem örülök, hogy megint nincs.
Mindjárt itt a szülinapod. Majd kívánok beteljesedett íglreteket akkor :)

Luczifer 2009.08.25. 02:32:40

A jókívánságok jól fognak esni, meg jönni. Függetlenül attól, hogy a kedvem jó, a szülinapom meg félév múlva lesz. ::))

ZinczyKa 2009.08.25. 07:21:17

Nem szeptember?? Milyen kár! Pedig olyan szívhez szóló emailt is írtam. Csak gondoltam, szólok. :::)))

Luczifer 2009.08.25. 10:54:40

Lehet, hogy felesleges, de megjegyezem a cím nem "Az idő és én", hanem "Az idő és az Én". Bocsánat.

ZinczyKa 2009.08.25. 14:06:13

Már látom. Értem, hogy van különbség. Nem baj. ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.25. 14:56:05

Ígéretekre és teljesülésükre avagy nem-teljesülésükre felosztani az életet szerintem zsákutca, de minimum egyirányú utca. És úgy gondolom, hogy olyan, hogy Idő, így önmagában márpedig nincs. csak a létezés különféle tartalmai szülik, hozzák létre. Ezért is mondom én mindig, hogy a legnagyobb érték az idő, hiszen ha arról beszélek, ha arról beszélünk, akkor az életemről beszélek, az életünkről beszélünk. Visszatérve az ígéretekre, én még önmagamnak sem szoktam soha ígéretet tenni, nemhogy másoknak. Ebből következően az élettől sem várok semmiféle beteljesülést, ígéretbeváltást, De ha nagyon muszáj, hát azt elmondhatom, hogy az élet egyet ígérhet csak , magát az életet (benne a halállal). Minden többi Az Énen, az éneken ( de édes, tényleg azokon is, mármint a dalokon! ::))) múlik.

::))

Luczifer 2009.08.25. 15:28:26

Az élet az egyirányú utca. Sohase leszek kisklambó, aki várja a nyarat.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.25. 15:53:11

"Az élet az egyirányú utca."

Attól függ, hogy mit tekintünk a végének, másrészt meg hogy mindig egyirányba állunk-e, nézünk-e, mondjuk a halál felé!.::)) Aztán meg minden korszaknak megvan a maga tavasza, nyara, ősze és tele. Sőt, minden pillanatnak is, ha jól belegondolunk! Na! Punk és tum! ::))))

ZinczyKa 2009.08.25. 19:14:08

ki az a kisklambó? Már megint milyen szó ez?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.25. 20:34:51

@Luczifer:
Érdekes, én úgy ismertem, hogy kiskrambó! Te melyik gimnáziumba jártál, Lucifer? :::))))))))))))))))))))))))))))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.25. 23:05:30

Jajjjnekem, de röhögök, megfájdult még a hasam is! Úgy látszik, ma ilyen nap van! ::))
De moszt komolyan, Lucifel, te tényleg laccolsz? Eddig sose vettem észle! ::)))
süti beállítások módosítása