egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Kenyér

2009.12.01. 08:10 | Luczifer | 54 komment

Vettem egy kenyérsütőt. Inkább azt mondom, hogy kaptam. Más az üzenete. A rejtett. Az eseményt követően tanulmányozni kezdtem a recepteket,
 
 
 
 
 
majd kipróbáltam őket, majd újításokba kezdtem. Válogattam, kevertem, kavartam, új receptekhez, új programokat találtam, remekül szórakoztam, de az eredmény lesújtó lett. Még az éhes madarak se csipegették. A minap beszereztem egy kiló „kenyérmix”-et. Gondoltam kipróbálom. Nem kell vele semmit se csinálni, csak belerakni a sütőbe, vizet és sót rá aztán a gyári programmal kisütni. Az így elkészített kenyér ízletes, napokig megőrzi a frissességét. Bátran ajánlható. Egyetlen hibája, hogy az elkészítése maga a dögunalom.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr811565614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.01. 11:17:49

Apa,
kevés sót tettél beléjük! ::))))

Erről jut eszembe, hogy az elmúlt héten nem voltam igazán formában, és ilyenkor irtóra ellustulok, még az alaplustaságomat is felülmúlóan, ami azért már komoly teljesítmény!Szóval sóskát kívánt meg Malvina, de nem volt itthon tejföl, csak egy nagy pohár joghurt. Azonnal hívtam szakács barátomat, hogy mi lenne, ha... ő azt mondta, nehogy, az nem járja! Na, gondoltam, akkor mégiscsak össze kell kaparjam magam, és lerongyolni tejfölért a tőlem, uszkve 200 méterre lévő ÉEF-be (élelemelfekvőbe, én csak így hívom). De én tartani szoktam magam magamhoz, így maradtam! Mert ugye, a lustaság a szabadság nővére!
És bekevertem a sóskába a joghurtot. Na, és láss csodát, nagyon finom volt, meg nem mondtam volna, hogy nem tejföl van benne. Hívtam is a szakácsomat, hogy na, tessék! Tessék csak tanulni, mert nem csak a jó pap, de a jó szakács is .... ::))))

ZinczyKa 2009.12.01. 11:25:30

Volt egy időszak, amikor titkos vonzódást éreztem egy gép iránt. A szerencse csak az volt, hogy a konyha szabadon felhasználható tere nem volt kompatibilis a gép méretével.
Jamie Olivernél találtam kenyérreceptet, azóta azt sütöm, ha éppen. De igazán Eszter a kenyérsütés királynője. Az olivás-fokhagymás kenyere isteni.
A lényeg csak annyi, azóta nem nagyon hiszek a kenyérsütő gépek csábításának. Se kenyérmix-szel, se nélküle. :)

turdus merula 2009.12.01. 11:56:43

@ZinczyKa: Nincs kedved közelebbit mondani Eszter receptjéről? : :-))

Luczifer vigyázz a kenyérsütéssel. Egy ismerős öttagú család vett (kapott?) egy készüléket. Néhány hónap alatt öten összesen 30 kilót szedtek magukra - a friss és ellenállhatatlan kenyereknek köszönhetően.
Ez tart vissza engem is a gép megvételétől, habár az az ismeret, hogy pontosan tudom, hogy mit is eszem a saját készítésű kenyér fogyasztásával, nem lenne egy elhanyagolható tényező.

ZinczyKa 2009.12.01. 15:36:07

@turdus merula: Momentán az otthontól és a recepttől távol vagyok. De megkérem a gyereket, emilezze meg.
Ha sütőben sütöd, akkor is tudod, mi van benne. És mivel sokáig tart, nem kapsz kedvet 10 percenként, tehát a kilók sem másznak fel :)

trendo 2009.12.01. 16:35:18

Már megint nem látjuk a fától az erdőt! Nézzük csak, milyen előnyöket vártok el a gépi kenyérsütéstől?
- "tudom, mi van abban, amit megeszem" (biztonsági szempont)
- " sokféle kenyérreceptet kipróbálhatok" (ínyenckedés, unaloműzés, villogás vendégek előtt)
Felsorolt hátrány: elhízás a megugrott kenyérfogyasztás okán
Megoldási javaslatom: Süssetek hagyományos módon kenyeret (én egy vacak gáztűzhelyen is megoldom, csak a egy tepsi vízet teszek a sütő aljába vízfürdőnek). Ugyanúgy ki lehet bármi receptet próbálni. Tudom, ugyanúgy tudom, mi került a tésztába. Egy ideig szuper szórakozás. Jót lehet villogni vele.
Ráadásul, az tutti, hogy nem fogtok egy héten többször nekiállni... így a csökkenő kenyérfogyasztás még fogyást is eredményezhet. :)))

trendo 2009.12.01. 16:37:15

@trendo: És amikor megunta a család (főleg aki dagasztja a tésztát!), akkor nem kell azon töprengeni, hogy hova a francba tegyük el a fölöslegessé vált divatos masinát! :))

ZinczyKa 2009.12.01. 19:15:52

@trendo: :) Pont ezt mondtam én is :)
Jó ez az avatar, Trendo.
Apukám, Te nem szeretnél egyet Karácsonyra? ;)

trendo 2009.12.02. 04:21:28

@ZinczyKa: Tavalyelőtt karácsonykor kaptunk egyet a gyerekektől. Az asszony mindenféle dobozokat vásárolt és megtöltötte őket kenyér- hozzávalókkal, többezer forintért. Amikor elszalajtott a patikába 10 dkg aszkorbinsavért, amit alig tudtam a nálam levő pénzből kicsengetni, erősen hümmögtem. Ráadásul a kenyér azokra a brúgókra emlékeztett, amilyent a propaganda plakáton a szőke orosz katona osztogat az éhező gyerekeknek. Szerencsére, kiderült, hogy -mint lenni szokott- azért kaptuk pont ezt az ajándékot, mert az ajándékozók maguk erre vágytak... Így a következő karácsonykor gond nélkül visszakapták, felturbózva a 10 dkg gyógyszertári finomságú aszkorbinsavval... Hepiend.Mint hallom, miután (kb. egy hét alatt) ők is kijátszották magukat vele, a masina valahol a kamrában alussza az igazán fölösleges kütyük álmát.

turdus merula 2009.12.02. 08:27:25

@trendo: Igazad van. A baráti családoknál is, meg persze nálunk is, van egy polc, ahol a feleslegesen, ámde drágán vásárolt, konyhai csodamasinának kikiáltott készülékek alusszák álmukat, jó ideje használaton kívül. Amíg egyszercsak az ember be nem gorombul és ki nem teszi őket a lomtalanításkor, hogy helyet szorítson egy újabb fiaskónak! :-)))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.02. 10:48:08

Hát nem azért mondom, de szép példája ez annak, hogy mi milyen előszeretettel szeretünk a ló másik oldalán tanyázni! Előrebocsátom nekem nincs kenyérsütőm, de egy egyszerű robotgépem az van, csak hogy ne kapjak rángógörcsöt - mint a kataton skizofrén -, amikor habot kell felverni, vagy 2 kg krumpli, répát, stb. lereszelni.

Szóval. Számos, sőt, lassan sajnos már számtalan ismerősöm kenyérsütőgéppel maga készíti a családjának a kenyereket! Azért többesbe írom, mert elképesztő mennyiféle finomságos módozatot ismernek! És amiért nekilátaak, az többnyire egy-egy családtag kinőhetetlen érzékenysége, allergiája, betegsége, ahogy tetszik vagy nem tetszik, miatt történt. Az utóbbi időben viszont ezért terjedt el, mert bizony az nem jenyér, amit az EEF-ekben (élelmiszerelfekvőkben) elén pakolnak. És milyen kurva de drágán!

Szóval igenis állítom, hogy lehet vele ésszerűen bánni, és van is helye ebben a minimum fura világban. Ami pedig az elhízást illeti! Ez megint az a kategória, amikor esés közbeni fejbeverés után az asztal sarkát küldjük el a jó édes anyukájába! Szóval, felismerés,önuralom és szándék kérdése az egész. A kövéreknek, elhízottaknak bizony nem a kenyérsütőgép tömi a szájukba a kenyeret. Körül kő nézni önmagunkban és a környezetünkben, megfogjuk találni a feltartóztathatatlan zabálási kényszer kiváltó okát. ::))))))

trendo 2009.12.02. 19:54:02

"Viruljon száz virág" - ez volt a kínai Kulturális Forradalom egyik jelszav :). Felőlem akár minden konyhában sülhet saját vekni, naponta kétszer is. Csak komikusnak tartom valahol, hogy az emberek akkor kapnak rá az az amúgy egyáltalán nem olcsó saját sütögetésre, amikor aztán már tényleg sokszázféle pékáru kapható, nemcsak a Százados úti kenyérgyár csirizes, keletlen veknije. :)

Luczifer 2009.12.02. 20:45:55

Teljesen igazad van. Tényleg lehet jó, sőt kiváló kenyeret venni és majdnem biztosan olcsóbban, mint otthon megsütni. De ha kenyér sütéskor, nem házimunkát végzünk, hanem szabadidős tevékenységet folytatunk, akkor más a helyzet. Más a vetítési alap. Teszek-veszek, nézelődöm, kotyvasztok, tervezgetek egy szóval jól érzem magam a konyhában. Maximum egy ezresért. Mondj ennél olcsóbb szórakozást. Ha hozzászámolok még egy sört, akkor is jó buli.

trendo 2009.12.02. 21:13:57

Nekem mondod?! Életem nagy élménye volt, mikor egyszer végre egy táborban egy düledező, de igazi kis kemencében megsüthettem végre a nagyanyám féle köményes kenyeret. A kenyérsütés furcsa, atavisztikus élmény. Nem tudja, mit veszített, aki kimaradt belőle.
De: akkor valljuk be, hogy erről szól a történet! Ne kerítsünk köré mindenféle racionális spanyolfalat. Ha nekem valaki azt mondja, hogy "öröm ezt csinálnom", akkor többet egy szavam nincsen. :)))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.02. 21:25:06

De fiúk, én pont azt csicsogom, hogy a tömeges kenyérsütés a különböző nyavalyák miatt indult ennyire be. (Na, most a sok reklámnak bedőlő hülyéről feledkezzünk meg!). Szóval, liszt, glutén, cukor, élesztő és még a jófene tudja miféle bajok miatt. Namármost ezek a kenyerek, az ilyeneknek készülte, olyan drágák, hogy egy hónap alatt behozzák a bekerülési összeget.
Ezzel együtt és ettől függetlenül a " virágozzék minden virág " gondolattal semmi bajom! Ráadásul, ahogy a dolgok állanak, lassan már valódi tűzön fogunk újra sütögetni, mert se villanyra, se gázra, se semmiféle kütyüre nem telik majd! És akkor game starts again: halászat, vadászat gyüjtögetés! ::))))

trendo 2009.12.02. 21:42:50

Csak halkan jegyzem meg, hogy kicsit túl van fújva ez a bio-business. Egyáltalán nem vagyok meggyőződve pl. arról, hogy a csíráztatni árult vetőmagvak nincsenek-e csávázva stb. De ez egy másik történet.... és megértem, hogy ha valakinek beteg a gyereke, akkor mindent megpróbál.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.02. 21:48:54

@trendo: értem én, hogy mire gondolsz, én is úgy vagyok vele, hogy már az abetegségünk neve, hogy egészségfóbia. Na de gondolj bele, hogy egyszerűen képtelenség megbízni abban, hogy pl. egy kenyérben az van, vagy az nincs, ami rá van írva, vagy nincs rá írva. A múltkor épp a gluténmentes cuccosban találtak glutént. Arról már nem is szólva, hogy a cikorbetegségnél más összetevők aránya sem mindegy, mert cukorrá alakulhatnak, stb. Én láttam már 4 éves cikorbeteg kisfiút rosszullét közben, hát mit mondjak. Inkább semmit. ::(((.

Luczifer 2009.12.02. 21:50:11

@trendo: Ó, készséggel bevallom, én a konyhába szórakozni járok. És a kenyérsütés is minden kudarc ellenére az volt, mígnem egy kiváló gyári termék tönkre nem tette a játékomat. De elkeserítene, ha e beismerés miatt – ahogy írod – nem lenne többé egy szavad se. :)

Bognár L · https://bognarstudio.hu/ 2009.12.02. 22:08:34

A nejem elújságolta a munkahelyén, hogy a kenyeret ő süti, nem boltban vásároljuk. Egy kolléganője igen sajnálkozott, hogy nekünk mennyire rosszul mehet, ha már a kenyeret sem tudjuk boltból beszerezni...

trendo 2009.12.02. 22:26:16

Egy példa. Én, ha sütök, akkor BL60-as búzaliszt és rozsláng keverékből teszem. Jóízű és sokáig elálló, 80 dkg-os cipót kapok így (ekkora fér el a gázsütőmben) Egészséges, jól emészthető. Kenyér a javából.
Az embereket az utóbbi 10 évben kezdték rábeszélni a barna kenyérre. Tömérdek helyen kapni "rozsos" kenyeret. Barna, finom ízű, de számomra nyilvánvaló volt (saját tapasztalataim alapján), hogy szikra rozsliszt nem lehet benne. Nézem az apróbetűs összetevő listát a celfánzacskón. Megvan a tettes!
Malátával barnítják a hófehér kenyeret. A kenyér jóízű, puha, finom. És a színe az sugallja, hogy egészséges. A maláta nincs tiltva. Betegséget nem okoz. Csak az van megvezetve, aki kímélné a maga és családja egészségét. Szokásos magyar elkenés, csúsztatás. :)) Ecce Homo! (Hungaricus)

ZinczyKa 2009.12.03. 02:46:29

Francot Hungaricus. Internacionalicus ::))
A kenyérsütés terápia a javából. Egyszer volt valami ilyen bejegyzésem azt hiszem.
Több kenyérdagasztás, kevesebb lelki probléma. ::))
Rozsláng? Az micsoda? Izgalmasan hangzik.
A barna színű kenyér az igazán szánalmas.

trendo 2009.12.03. 06:37:47

Egyetértek! A kenyérsütés gondos előkészítése olyan, mint egy ünnepi készülődés. Szinte vallásos rituálé, ami felkészíti a lelket megpróbáltatásokra és örömökre egyaránt. Aki egy kiadós adag tésztát önkezével megdagaszt, addig "míg nem kezd csöpögni az eresz" -ahogy az öregek mondták tréfásan-, annak kiürül az agya, eltűnnek a napi gondjai, minden megszűnik körülette, csak a tészta marad és ő. Kihívás, feladat a javából! A kisülésre való várakozás a terjengő, mennyei kenyérillatban meg olyan, mint a késleltetett orgazmus. Utána, mikor a friss kenyeret megmosdatjuk, hogy héja ropogós legyen, abban a megtisztulás is benne van.
Öröm, vágy, beteljesülés, feloldódás - bizony, mindez benne van a kenyérsütésben! :))) És akkor még meg sem szegted a kenyeredet! :)

trendo 2009.12.03. 06:42:30

Ja, rozsláng? RL-60 vagy 125 tip. rozsliszt ízes, szép neve. Ha tehetem, világosabbat veszek. A sötét azoknak jó, akik kifejezetten rusztikus kenyeret ambicionálnak. Kezdetben a legjobb egyharmad mennyiséggel indítani, míg el nem dől a számodra legszimpatikusabb keverési arany. A felénél ne menj följebb, mert akkor már túl alacsony, nehéz lesz a kenyérke.

ZinczyKa 2009.12.03. 11:30:00

Míg nem kezd csöpögni az eresz? Az mit jelent?
A kenyérre való várakozás, mint késleltetett orgazmus? ::))

trendo 2009.12.03. 15:15:29

Kedvesem! Mire a két öklöddel ,vgy 4-5 db három-ötkilós parasztkenyérre való tésztát megdagosztottál, addigra dőlt rólad a víz! Mikor elkezdtél izzadni, és még messze volt a vége, akkor kezdtek bíztatni, hogy "már csöpög az eresz", nem sokat kell már gyömöckölnöd a tésztát.... Pedig onnantól kezdve már majd leszakadt a karod... :) De, ha utolsó energiáidat összpontosítva végigcsináltad a dagasztást, elhárítva a "a na jól van, innentől már befejezem" ajánlatokat, akkor már felnőttként roskadhattál le hullafáradtan a vackodra. És érezhetted, teljes joggal, hogy igazi Felnőtt vagy! (Férfi vagy Nő, teljesen mindegy).

trendo 2009.12.03. 15:22:34

Ja, a késleltetett O? Ó, azt jobb, ha nem írom itt most körül. Ahogy az avatárodat elnézem, arra még várnod kell .... :)))))))))

trendo 2009.12.03. 15:24:21

@Luczifer: Mint látod, több szavam is van, mint talán kéne :)

ZinczyKa 2009.12.03. 16:00:39

@trendo: Ne higyj az avatárnak :::))) Apám a megmondhatója, hogy a kép készítése óta kicsit már megnőttem. De ha most megmondja, lesz nemulass!!! ::))
A szómagyarázatot köszönöm szépen.

ZinczyKa 2009.12.03. 16:03:28

@turdus merula: Mivel a recept Jamie Oliveré igazából, nem raknám bele a blogomba, de ha adsz valami emilt, arra elküldöm.

trendo 2009.12.03. 17:42:34

@ZinczyKa: A Tudás Könyve én vagyok! Lapozz fel bátran! :)

trendo 2009.12.03. 17:49:23

@ZinczyKa: Nyugodtan küldjed el Feketerigónak azt a receptet! Poénban és receptben nincsen copyright! Anyai nagynéném már akkor sütött olyan kenyeret, mikor a kis Jamie csak egy pajzán gondolat volt....
Ellenben a zsíros kenyeret lilahagymával és száraz nagyfröccsel c. kompozíciót azt bezzeg hogy én találtam fel! Be is perelek mindenkit szerzői jogilag aki engedélyem nélkül szájára veszi! :)))

trendo 2009.12.04. 10:16:10

@ZinczyKa: Korrektül leírtad a recipét. Én néha szőlömagolajjal szoktam csinálni ezeket, van olyan, mint az agyonsztárolt olíva és még magyar termék is!:) Mióta eszik egy feketerigó kenyeret? Főtt zöldség, almaszelet, gilisztakonzerv, az igen... :)

ZinczyKa 2009.12.04. 10:57:39

Szőlőmagolaj? Kipróbálom, bár montán tök mindegy, milyen termék, mert magyar itt aligha lesz. :)
@turdus merula: Jó sütést!

turdus merula 2009.12.04. 12:01:44

@ZinczyKa:
Köszönöm szépen, megtaláltam a receptet, amit küldtél nekem. Sajnos a rengeteg eszemmel még nem jöttem rá, hogy a blog oldaladon hogyan lehet üzenni, pedig lenne egy két kérdésem, pl. John Irving-el kapcsolatban. J. I-t mégsem tehetem be a kenyér témába! :-))) Esetleg ki találnék kapni Luczifertől. :-))

turdus merula 2009.12.04. 12:06:01

@trendo: Tudod, nem árt néha egy kis változatosság!
:-))

trendo 2009.12.04. 12:33:24

@turdus merula: Egészségedre! Csak vigyázz, a pimasz verebek el ne csipegessék előled! :)

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.04. 12:35:07

@turdus merula:
::)) Arról nem is beszélve, hogy a kenyérbe igen sok minden belesüthető, mint ahogy belesüttetik is! Ha akarják a sütőik, ha tudnak róla, ha nem! ::)))

ZinczyKa 2009.12.04. 14:03:09

@turdus merula: Örülök.
Off: Dehogynem, bármit lehet. Majd Írok egy John Irving posztot. Csak egyelőre nem jelennek meg a posztjaim. Úgy fest 6 óra késésben vannak :D
De kérdezz nyugodtan.
Apukám, ne haragudj ::))

Luczifer 2009.12.04. 16:44:56

A kenyérbe reszelőt szokás sütni. A fogyasztása rég várt szabadság élménnyel jár.

trendo 2009.12.04. 17:31:13

Időnként pedig bélcsavarodással :) Bár, a rabkórházból könnyebb szökni, mint a rácsokon át. Tehát végülis, a módszer célravezető lehet! :)

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.04. 20:19:06

@Luczifer: Hogy te millen lehangoló vagy!
A kenyérbe mindenki belesüti, ha bevallja, ha nem, ha akarja, ha nem a szívét, lelkét, természetének összes jellemzőjét. Én erre gondoltam! ::))))

trendo 2009.12.04. 20:44:58

Igazad van! Félre a cinizmussal, nyegleséggel! Irány a búboskemence! :))) És íme, egy vers, ráhangolódást elősegítendő:

A kezdet

Keserédes ízét néha én is érzem
a sose kóstolt, csak elregélt kenyérnek.

A szőke veknik jól megpörkölődtek,
szégyenére a meszelt kemencének.
Anyám irult-pirult, mikor cipóit kivette.
- Itt süllyedek el! - e halk szókat rebegte.
- Hát bizony, sütéskor figyelni kéne tán…!
– mordult egy hang az asztal oldalán.

Mégis óaranyba fordult a délután;
végülis, fogságból, öt év elteltével
toppant be végre holtnak hitt apám.
Nem kellett még a naptárt kicserélni,
és felsírtam a bábakézben én…

Így kezdődött, égett kenyérszagban
életem, e fekete kenyér.

ZinczyKa 2009.12.04. 22:26:24

Jó. Vettem egy üveg Pinot Noirt. Ma este sütök egy kenyeret.
:::)))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2009.12.04. 23:06:30

@trendo:

Mint szegény nyomorult,
ki a kemencét leste,
holnap születtél -
jutott eszembe este.
Bár lennél te Jézus,
én az örök árva,
mindig csak rád várnék
megváltásra várva.

over and over 2009.12.12. 09:40:13

Szép a kenyér a képen. A tiéd, Lucifer?

És szépek a versek is.
Én is most kértem a Jézuskától egy gépet, mert mindig kézzel dagasztok mindent, pedig sokszor sütök kenyeret is. Kicsit fárasztó... :)

Ja, duende voltam. Csak folyton elfelejtem a jelszókat.

trendo 2009.12.12. 10:13:19

Szia! Örülök, hogy tetszett a versem! A kenyerem se rossz. :)
Igaz, ha már nekiveselkedek a megsütésének (gáztűzhelyben), akkor már elrejtek bele egy darabka főtt, füstölt csülköt is. :)

over and over 2009.12.12. 12:42:37

Nagyon tetszett! :)

Na az sem rossz! :))

over and over 2009.12.12. 12:49:10

Kedves Trendo!

Föltehetném a versedet a következő utáni posztomhoz? Egy pogácsarecept lesz.

És ha igen, milyen nevet írhatok alá?

duende

trendo 2009.12.12. 13:36:35

@over and over:
Rendben van, duende!
A 3.vsz. 2 ill. 4 sora helyesen:
"hisz fogságból, öt év év elteltével"
"nem kellett a naptárt sem cserélni"

Üdv. Kajuk Gyula (trendo)
Jó pogácsasütést!

ZinczyKa 2009.12.12. 15:01:35

Duende, de rég láttalak errefelé. :) A pogácsát megnézem!!

over and over 2009.12.12. 15:03:15

@trendo:

Kösssszönöm szépen! :)

@ZinczyKa:

Szia Zinczyka! :) Én is régen láttalak! Igaz, kicsit elmaradtam - én. :)

Luczifer 2009.12.12. 20:13:51

@over and over: Óóó! Óóóó! Óóóó! Öröm és ünnep! ::)) Nem, se a kenyér se a kép nem az enyém. Lopott, mindkettő. :(

Gombóc Artúrné · http://kultturaim.blogspot.com/ 2009.12.19. 15:25:08

Kenyeret sütni szórakozás, vagy 5 éve időről időre , főleg hétvégén használom, azért nem gyakrabban, mert a hízás valóban gyakori és súlyos mellékhatás lehet. A hagymás kenyér a kedvencem.
süti beállítások módosítása