egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Holokauszt, avagy hogyan írt a középosztály

2010.04.30. 13:52 | Luczifer | 7 komment

Meséltem, hogy sintérezés van nálunk és talán azt is, hogy felszólaltam ellene. Érveltem az észnek, hatottam a szívre. Sok bírálatot és kevés – amennyiben az egy eléri a kevés-t – elismerést kaptam. Aztán jött egy, amitől se nyelni se köpni nem tudtam.
 
Kedves L.! 
Ezeknek a szerencsétlen állatoknak az adja a legnagyobb esélyt a túlélésre, ha begyűjti őket a gyepmester, a menhelyen megvizsgálja őket egy állatorvos és esetleg valaki örökbe fogadja őket. Némelyiknek még nyakörv is van a nyakán, lehet, hogy a gazdája már régóta keresi.  Innen az utcáról még az a minimális esélyük sincs meg, hogy megtalálják befogadják őket, viszont, ha valakit kutyatámadás ér, akkor már tényleg őket veszik elő először és kérdés nélkül elaltatják az összeset. Ráadásul nem egyszer volt már méreg kitéve az erdőben és környékén a veszett rókák miatt. Vagy azért pusztul el mert eszik belőle, vagy mert összeverekszik egy veszett állattal.
Persze, hogy mindig lesznek kóbor kutyák, de nem mindegy hogy mekkorára duzzad a falka létszáma. Nagyon sok kisgyerekek sétál az utcán, szerintem az ő biztonságuk és lelki békéjük legalább olyan fontos, mint a kutyáké. Egy falka acsarkodó kóbor kutya nem fogja velük megszerettetni az állatokat. Egy életre megutálják őket. Félni fognak felnőttként is tőlük, a félelem, pedig mint tudjuk agresszívvá tesz mindenkit.
Szerintem ez a megoldás a legjobb mindenkinek.
Üdv: J 
Külalak:jeles; Tartalom:jeles; Nyelvtan:jeles  Borzalmas. Így is borzalmas, de …, de, ha a kutyákat kicseréljük, korcsra, fogyatékkal élőre, ha …. Nem tudom folytatni. Borzalmas. A gonosz banalitása. Mintha Arendt híres könyvéből egy illusztrációt olvasnék. Mintha ez után jönne, hogy a gonosz „egyetlen megfigyelhető jellemvonása valami egészen negatív volt: nem ostobaság volt ez, hanem gondolattalanság.” A gonosz „sosem fogta fel, hogy mit csinált”, hogy „a gondolkodásra való képtelenség jellemezte” A mém él.
 
Kelt. 2010. 04. 30. 132 méterre Budapest határától, egy erdő mellett.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr621964308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luczifer 2010.05.01. 02:15:42

Nem tudom miért tette ide Malvina ezt a linket. Talán azért, hogyha valakit el akarnak pusztítani legjobb védelem számára, ha bemutatjuk. Az ismerőst nehezebb kinyírni.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.05.01. 09:21:17

@Luczifer:

Ugye, hogy tudod! ::)))
És bizony kifejezetten azért, hogy emlékeztessen mindenkit arra, hogy mi magunk szelidítettük magunkhoz őket, mi magunk tettük őket ilyen kiszolgáltatottá, és az ezzel való visszaélést a lehető legaljasabb és legundorítóbb viselkedésnek tartom. És amikor ilyesmiről hallok, akkor az sem vígasztal, hogy tudva tudom, az ilyen emberekre előbb utóbb mindig visszaszáll a mocskuk, az aljasságuk, mert az ostobaság-gonoszság-aljasság-embertelenség nem osztható!

Luczifer 2010.05.01. 11:41:53

Én nem szoktam nézni ezt az asszonyt. Mindent elolvasott, de semmit se élt át. És ezért untat. De most jót tett, mert lecsillapított. És ezt követően beindítottam a kommunikációs offenzívát. Amikor olvastam ezt a levelet azt hittem veszítettem, ilyen zárt, szépen összeállított, mindent a helyére tevő szöveg legyőzhetetlen. De nem! Baromi ravaszul levelezek. (Ez egy közösségi program. Mindenki minden levelét mindenki olvashatja.) Csak pozitív üzeneteket küldök! Mindig van reális humánus alternatíva! Ezt eddig én se gondoltam! Kell hozzá önuralom, de megéri! És már én állok jobban! Már nem annyira jópofi a gyepmester bevetése! Ha ez sikerül ledumálni, nyilván megkapom a béke Nobel díjat! :)

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.05.01. 12:02:44

@Luczifer:

Apafej! Ez az asszony egy tudományos kutató, aki ráadásul egy tudományos és világhírűvé vált kísérlet okán került most kamerák elé. Ezzel együtt és ettől függetlenül kifejezetten átjön - legalább is nekem -, hogy nem csupán ismeri az állatokat, de bizony, hogy sok-sok velük átélt élménnyel is rendelkezik. Ez már csak a kísérletei okán is több mint valószínű. Én nem untam a vele való beszélgetést, mert mindig nagyon érdekelt az etológia, a biológia és minden vonzata.

És egyetértek! "Mindig van reális humánus alternatíva! " Már csak emberséges emberek kellenének hozzá.

Luczifer 2010.05.01. 12:53:51

A Veiszer Alinda kartársnőre gondoltam, akit nem szoktam nézni. Ezt a kislányt szívesen néztem. Csinos. Meg kutyát is látott. :)

A hozzá való ember talán előállítható. Rengetegen vannak, akik nem tudják, hogy mit gondoljanak, tegyenek és ha ügyes az ember ezeket jó irányba is el lehet vinni. Azt hogy mi a jó azt hagynám.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.05.01. 13:30:35

@Luczifer:

Na, az minnnyá' más! ::)) Egyébként azért értettem félre, amit írtál mert jómagam kifejezetten a kutatónőre figyeltem csak!: Ráadásul Alinda még kisasszony, Kubinyi pedig említette, hogy ő már nem.:)))

Így van! Ezért kell mindenhol és mindenkinek beszélni róla!
süti beállítások módosítása