egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

Mentem az utcán

2010.03.18. 13:22 | Luczifer | 6 komment

Úgy estefelé. Valahonnan valahova, mert azt hittem és elhittem, hogy dolgom van, hogy az a dolgom, hogy menjek valahonnan valahova.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mentem hát az utcán, és úgy estefelé az ottlétem megokolását nyitva hagyva vidám, könnyed témákkal próbáltam szórakoztatni magam. Már amennyire a vidám, a könnyed témák megengedője, ihletője lehet a málló vakolat, a korhadó kapu, a rothadás enyhe bűze, az élők közszemlére kitett, és otthagyott anyagcseretermékei. De ha nem próbálkozunk semmi se lesz. A belső mosoly fontos, állítsuk elő, abból lesz a kisugárzás, ami majd az emberek között közlekedve mások lelkének újjáépítését is szolgálja. Egy szép szál, atléta jött velem szembe. Jó volt ránézni, fess, kisportolt, könnyedjárású, maga az élet, maga az erő, és természetesen maga az egészség is. Ahogy közeleg felém arcára kiül a rémület, a reményvesztett rettenet. Lépdelt felém, de csak azért, mert ijedtében elfelejett megállni. Jött,  jött a végzete felé. Nincsenek súlyos kisebbrendűségi érzéseim, de hogy a dzsumbuj vagányai a megjelenésemre elfehéredjenek, remegő lábakkal a falhoz simuljanak, ezt azért túlzásnak véltem. Az értetlenségemet még meg se fogalmaztam, amikor kilépett mögülem egy másfél atléta és egy jobbhoroggal kifektette az egy atlétát. Precízen, érzelemendesen. Pulzusa az eljárás során stabilan normális. Mint nekem szombat délután, amikor keresem a sörömet. A műveletet követően a másfél atléta felém fordulva mintegy indoklásul, tette magyarázataként közölte; tisztességtelen. Ahogy egy büntetni is kénytelen felelős oktató is teszi. Nem szívesen, de megtette. Leütötte. Ő érte is tette. Lássuk be, muszáj volt. Én az ítéletet nem vontam kétségbe. Akinek ilyen a jobbhorga annak ritkán kell szembenéznie tévedéseivel. Mindenesetre levontam a következtetést, hogy mégsem lehetek akárki, ha egy másfél atléta úgy érzi, hogy elszámolással tartozik felém. Persze lehet, hogy hátra kellett volna néznem.

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr501849573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2010.03.18. 19:07:18

Gondolod, hogy volt mögötted egy két atléta? :)
Különben meg mit mondhatnék? Minek kell ilyen atlétaklubok környékén járkálni neked?

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.18. 20:34:58

Na, erről két dolog jutott az eszembe. Az egyik, hogy a másfél atléta, azért mégiscsak több az egy atlétánál. Ez van. Ezen nem nagyon van mit töprengeni. Másodszor meg, hogy a félszer nagyobb atlétában "a létezés rekordjának vágya" (Mészöly Miklós) is arányosan nagyobb, mint az egy atlétában.::)))))))

Luczifer 2010.03.18. 22:31:06

Ki tudja, mi miért történik? Lehet, hogy a Teremtő vezérelte az utamat, hogy látva lássam a példát és vihessem a hírt, az igazság az erővel, az erő a morállal szövetkezik a földön.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.18. 22:59:04

Na, most akkor hogy is van ez?

- Emitt nem kérdés, hogyan kell ezt csinálni, mert "Ki tudja, mi miért történik?" , amott mégis kérdéssé válik;

- emitt "vezérlik az utadat", amott meg keresed, kit, kiket követhetsz;

- emitt látva-látod az igazság helyét, amott meg arra vársz , más mutasson rá;

Na, most akkor hogy is van ez??? :::))))))))))))))

Luczifer 2010.03.19. 08:59:39

Nem lehet, hogy ennyire …, - csodálkozom. De lehet! – súgja a közönség.
***
Itt arról van szó, hogy ZinczyKa feltette a kérdést miért járok a dzsumbujba. Válasz talán Isten engem szemelt ki, hogy látva lássak. Miután ironizáltam az erő és a morál együtt járásán. Lásd ott. A te blogodon arra kértelek mond el, hogyan választod ki a politikust? Félek a két dolgot nem a téma, hanem az értetlenkedés köti össze. De ezzel együtt kell éljünk.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.19. 10:21:15

@Luczifer:

Egyrészt nem jelölted, hogy konkrétan Z.-nak szól csak a válasz. Másrészt, az ember alapvető nézetei, álláspontjai azért bármely irányban azonosak - már jó esetben, és ezen még a viccelődés sem változtat. Ha nem vetted volna észre én is viccelődtem, bár komolyan viccelődtem. :) Harmadrészt pedig fenti válaszomat a "válaszd ki az igazat" megjegyzésedre írtam, még tagnap. A "Hogyan választható ki a jó / igaz politikus? " kérdésedet ma reggel tetted fel , amire az imént reagáltam is. Szóval nem kell itt semmiféle értetlenkedést kiáltani, mert nem olyan bonyolult ez, hogy bárki át ne láthatná! ::)))
süti beállítások módosítása