egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Ajándék

2010.02.28. 02:52 | Luczifer | 15 komment

Délben, szikrázó napsütésben, egy plakáton azt olvastam, hogy a meghirdetett esemény 2010. február 29-én lesz. Öröm volt ez a javából. 2010 szökőév! Egy nappal tovább élek. Szikrázó napsütésben! Hogy, hogy ez eddig nem … És már kezdtem feltölteni magamba az ajándék nap programját. Hálával telt szívvel visszafordultam, hogy pontosítsam hova menjek, ha hálából meg akarom nézni azt, aminek az élethosszabbítást köszönhetem. Nem láttam jól, január 29-én volt az esemény. Elmúlt. Az örömömmel együtt. Én átkozott! Én marha! Ha nem érzek hálát, lettek volna még boldog perceim. Legalább addig, amíg utána nem számolok. Távolodva a hirdetőoszloptól éreztem „a nekem semmi sem ment még könnyen” keserves panaszát.

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr301793745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gombóc Artúrné · http://kultturaim.blogspot.com/ 2010.02.28. 10:45:39

Te csak ne marházd le magad! Esetleg vegyél új szemüveget. :)

ZinczyKa 2010.02.28. 12:13:59

Nem értem. Hát az mitől ajándék és élethosszabbítás, ha szökőév van??? A 24 óra az 24 óra, egy nap, minden nap ennyivel rövidül az élet. Ezt a bíztató utolsó félmondatot egy taoista könyvben olvastam :)
Szóval teljesen mindegy, szökőév vagy nem, hiszen a napok azok napok, bárhogyan is nevezzük őket, február 29-nek vagy március 1-nek.
Köztünk szólva, én az utóbbit még valahogy bíztatóbbnak is tartom.

Luczifer 2010.02.28. 12:46:14

Igenis! Tegnap volt február 27, minden órára beiktatva egy kis gürcölés, ma van február 28, minden órára beiktatva egy kis gürcölés, holnap március 1. minden órára beiktatva egy kis gürcölés. Ha lett volna egy kifelejtett február 29, amikorra is nem iktatódott be egy kis gürcölést akkor kaptam volna egy napot ajándékba. Az a nap az életé lett volna. Csak az életé.
Nem haldoklok, nem kell sajnálni, vannak szép pillanataim, de azért jól esett volna egy egész nap!

ZinczyKa 2010.02.28. 12:53:37

Hmm. Értem. Akkor figyelj! Március 1,2,3,4,5,7 minden órára beiktatva egy kis gürcölés. Hoppá a hatodika kimaradt. Egy egész nap az életnek. Tőlem, neked ajándékba. ::)) Jó lesz így?

Luczifer 2010.02.28. 13:21:02

Remek! Sose halunk meg! :)

trendo+ 2010.02.28. 17:27:43

@Luczifer: Ám ha mégis, nem árt előtte elvégezni a jobboldali szellem reinkarnációs tanfolyamát! Úgy tűnik, ez valóban sikeres. Ennyi ifjúnáci tán még 44-ben sem volt errefelé!

trendo+ 2010.02.28. 19:34:01

Nem OV-re gondoltam. De gyere ki Kispestre (még csak nem is Kőbányára). Némelyikben az óriás kivetítőn folyamatosan náci filmeket játszanak. Sieg Heil-lel köszönnek stb.
És dermesztő elképzeléseik vannak.
De mindegy. Itt most úgysem erről ildomos beszélni, hiszen a poszt nem erről szól. Csak én paranoiás vagyok már, holott nem is vagyok zsidó.

Luczifer 2010.02.28. 21:15:35

Valamelyik T. Bíróság előtt a Magyar Gárda főnöke talpig mellényben jelent meg, a hallgatóság talpig mellénybe. A Bírónő talpig talárban meg se nyikkant. A kommentátor - nem látszott, hogy miben van - meg se nyikkant.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.01. 10:44:12

"Csak én paranoiás vagyok már, holott nem is vagyok zsidó."

Ez azért némi előítéletet hordoz magában. Miiért gondolod, hogy a zsidó származású magyarok paranoiásak, avagy annak kéne lenniük. nyilván köztük is van olyan, akár a nem zsidó származásúak között. Se az én családomban, sem pedig a baráti családok között, akik szintén zsidó származásúak (is) nincsenek paranoiásak. De pl. ez kifejezetten nem jellemző a Judapest fiataljaira sem. És ebben a vonatkozásban nagy tévedés arra gondolni, hogy az, akinek közvetlen avagy közvetett közeli (szülői nagyszülői átélések) élményeik vannak, azok hajlamosabbak lennének a paranoiára. És nem csak azért, mert ahhoz mégiscsak betegnek kell lenni, hanem azért, mert értelmes emberek el tudnak, képesek elvonatkoztatni maguktól a történéseket. És most nem jut jelző az eszembe, de randa lenne, annyit tudok, amit arra mondanék, amikor a nácizmust a zsidókhoz, a zsidósághoz kötik. Szinte már szégyelem leírni, akkora közhely, hogy az antiszemitizmushoz sem kellettek, és ma sem kellenek zsidók! És bizony idetartozik, hogy alapvetően a cigányüldözéshez sincs a cigányoknak semmi közük!!! A nácizmusnak sokkal összetettebbek a gyökerei, és sokkal mélyebben hózódnak, mintsem azt egy-egy embercsoportra szűkítve el lehetssen intézni .

Igen, én sem vagyok vak, én is látom a szélsőjobb helyzetét. Mégis azt mondom, hogy ebben az esetben is igaz, hogy azért nem minden az, aminek látszik, és legfőképp nem az, aminek egyesek és többek kifejezett politikai céllal láttatni akarják.

Luczifer 2010.03.01. 11:10:54

Bocsánat, de Terndo azt mondta, hogy fél, ő lehet a paranoiás, mert függetlenül attól, hogy ő nem zsidó, akiket a szélső jobb támad mégis fél. Az, az állítás nem hangzott el, hogy a zsidók paranoiások. Hogy alaptalan a félelmük. Az hangzott el, hogy a zsidókat támadják és ezért egy úr – aki nem zsidó – fél. Egyébként Trendo úr életművének egy része elérhető az interneten is, ahol további bizonyítékok gyűjthetők, hogy Trendo úr nem előítéletes sem a zsidókkal sem egyéb csoportokkal szemben.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.01. 11:57:15

"Csak én paranoiás vagyok már, holott nem is vagyok zsidó."
Ez a mondat pedig azt jelenti, hogy ő paranoiás, holott (pedig) nem is zsidó.
Kedves Luczifer, ha egy mondatot rosszul írnak le, avagy nem értik, egy állításban , kijelentésebn nem látják meg a több állítást, kijelentést azaz az összefüggéseket, az nem bocsánat vagy nem-bocsánat kérdése. Bár az már kifejezetten nem megbocsátható, hogy ismét nem olvasod el pontosan, hogy mit írta, ismét indulatoskodsz, támadást vélsz ott, ahol nincs (nem lehet) támadás!

"Ez azért némi előítéletet hordoz magában." Ezt írtam, és nem azt, hogy Trendo Úr előítéletes lenne. Mégcsak azt sem írtam, hogy maga a citált mondata előítélete,csak azt írtam, hpgy hordoz némi előítéletet magában. És amiért ennek kifejtésére bátorkodtam, az azért volt kedves Luczifer, mert a tudatlanságtól vérzik itt körülöttünk minden. Jelenleg attól is, hogy képtelen vagy meglátni, hogy én egyértelműen, és megkérdőjelezhetetlenül sem Trendo úrról írtam, pláne nem támadtam, nem vontam kétségbe semmiféle általad idecitált vonatkozásait.

És ha már te is így olvasol, így reagálsz, akkor valóban még többször és még pontosabban ki kell majd fejteni , meg kell világítani az efféle károsan félreértelmezhető kitételeket, és nem csak a félreértések elkerülése végett, hanem az értő olvasás segítése végett is. :D

Luczifer 2010.03.01. 12:23:17

Malvina! Te úgy gondolod, hogy amit te egy szövegből kiolvasol az, az igaz és az mást nem jelenthet. Te jól érted, mások rosszul. Sokan vannak ezzel így. Szerintem meg Trendo itt és msot úgy előítéletes, ahogy én itt és most indulatos vagyok. Ebben nehéz lesz nem egyetértened, de sikerülni fog.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.01. 12:29:55

@Luczifer:
Tökéletes mellébeszélés. Nem erről van itt szó, még megközelítően sem. nem véletlen, hogy még meg sem próbálsz érdemben reagálni arra, amit írtam, arra, amit állítok. ::))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.03.01. 12:32:07

@malvina:
De hogy még pontosabb legyek. Ha számodra ez a mondat "Ez azért némi előítéletet hordoz magában." azt jelenti, hogy Trendo úr előítéletes ember, akkor még nagyobb relevanciával bír a fentiekben leírt szándékom. ::)))
süti beállítások módosítása