egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

„Te is jöttél, én is jöttem”

2009.09.13. 11:02 | Luczifer | 6 komment

A Magyar Dal Napja

 

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr221378636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.09.13. 14:41:01

Akkor most dalolsz, Apa? Vagy fáj a fejed?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.09.13. 17:09:59

::)) Na, tessék! Napja már van, csak maga, a " Dal" haldoklik, ha már nem teljesen halott. ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.09.13. 17:19:24

Tavaly megkérdezték Pressert, hogy szerinte "fogja-e növelni a magyar dalok arányát a rádiókban ez a koncert, mire azt felelte: „Nem fogja, pedig jó lenne. Nem hinném, hogy ez a helyzet változni fog, de kell egy olyan nap, ami erről szól.” Mert hogy a koncepcióban semmi olyan nincs, ami bármennyit is képes lenne előremozdítani a magyar zenei helyzeten. Na, persze reménykedni azt azért lehet, és persze megélni is muszáj valamiből.

Luczifer 2009.09.13. 17:34:49

Ó! Gondoltam kimegyek, megnézek egy-két produkciót, de még sehol az én holnap reggeli produkcióm, szóval marad a tv. Pedig olyan szép beszámolóra gondoltam Kodály, Presser Pici, de hát a gálya. Mert nem csak a zenészeknek kell valamiből megélniük.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.09.13. 18:01:19

De danolni lehet munka közben is! És az az élet non plus ultrája. Egyébként az unokámat azért is irattuk zenei suliba, hogy népdalt és néptáncot is tanuljon. Én is ilyen suliba jártam, - még Kodállyal is találkoztam, én adtam át neki a születésnapi virágot, már meg nem mondom hányadik szülinapjára. Bár kiszámolhatnám, de lusta vagyok. Én 7 éves voltam. És kérem, a mai napig imádom a népdalokat (is), néptáncokat (is). Mert hát mindenféle dalt és mindenféle táncot. Azt hiszem, hogy a gyerekek népdal-, népmese-, néptáncismerete ma más csak és kizárólag az óvodák kezében van. Pediig az iskola is odafigyelhetne erre, nem is beszélve a kedves szülőkről!

Luczifer 2009.09.13. 18:42:43

Mindenki hálás, ha ezeket nem teszem. És én is, ha nem kell tennem.:) De kívülről tetszik az ügy.
süti beállítások módosítása