egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Csodálatos világ!

2010.03.31. 11:14 | Luczifer | 4 komment

Kaptam egy zoknit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy méregdrága zoknit. (A képen nem az én zoknim van, az csak egy érdektelen illusztráció.) Ajándékba kaptam. Néztem is egy nagyot, amikor kaptam, hogy honnan veszi az ajándékozó, hogy én ilyet hordok. De lehet, hogy ő is kapta, ő se hord ilyet és örült, hogy nekem továbbadhatja. Mindenesetre ma reggel elfogytak a tiszta zoknijaim, kénytelen voltam felvenni. Most egy vezető világmárka van a lábamon. Ami a lábamon van, az előtt nincs semmi! Egy zokni sincs előtte! Csak a beláthatatlan távlatok! És ezzel új dimenziók nyíltak meg számomra. Ezeddig nem hittem volna, hogy egy zokni tud kényelmes is lenni, illetve azt hittem, hogy nagyjából egyformán. Na de, hogy ennyire pazar élményt nyújtson! Elképzelhetetlen volt a számomra. Eszembe se jutott. És ez a zokni tud jóindulatúan, tapintatosan, egyenesen barátságosan viselkedni. Miközben hordom! Nem is sejtettem, hogy egy zokni képes megbízhatóságot árasztani. Ez tud és az is! Órák óta! Hihetetlen! És jó hozzám, és simul, ahogy csak ez a zokni tud simulni. És szép. Csodálatos világ az ő világa!

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr101883508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2010.03.31. 12:22:23

Te, és vannak beépített extrák is hozzá? ABS, légzsák, menetstabilizátor stb? Mert akkor megfogtad az Isten lábát. Illetve zokniját. :)

Luczifer 2010.03.31. 12:31:16

Ez a high-tech és a tradíció olyan ötvözete, ami csak a Teremtő legújabb és mindezidáig legsikeredettebb próbálkozása lehet. Csak hódolat illetheti!

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.04.01. 08:54:43

"érdektelen illusztráció"

Az meg mégis mi fán terem?
süti beállítások módosítása