egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

Hírességek

2010.01.06. 10:23 | Luczifer | 17 komment

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy jó nevű, méltán népszerű szakember alig leplezett büszkeséggel nyilatkozta, hogy a gugli milyen sok találatot produkált a nevére. Kevesebbet ugyan, mint a luciferre, de kétség kívül tudnak róla. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr821651009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2010.01.06. 16:08:21

Meggugliztalak. Nagyon nevettem. Lehetnél bornagykereskedő ::::)))) Bezzeg a sajátomra csak én jövök ki. Mennyivel jobban járnék, ha Kovács Éva lenne a nevem. :D

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.06. 17:43:17

Nana! Azért nem mindegy, hogy Lucifer vagy Luczifer! Mert az előbbi javára durván 9 és fél millióval több találat ugrik elő az (bazári) lucziferi 4 és fél ezernél! ::)))))
De hát kérem, lásd Én milyen híres vagyok, mert beütöttem, hogy ."Én", és uszkve 5 milliót azonnal feldobott! ::)))

Luczifer 2010.01.06. 18:03:01

Most akkor ez, hogy van? Minden Én a te éned? Akinek énje van, az vagy te vagy, vagy nincsen? Se énje se semmije?

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.06. 19:52:08

@Luczifer:
Ha nagy "É"-vel írom (és nem a mondat elején), hogy én , akkor az szerinted én vagyok? Nem, ez a te olvasatod.Ez szimbolikus utalás az elÉnesedett világra. A dolog nem rólam szólt! ::))))

Luczifer 2010.01.06. 20:25:08

Malvina! Minden rólad szól! Minden! :)

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.06. 21:32:30

@Luczifer:

És ki aza Malvina? :))

'Idős brazíliai német bácsi mesélt nekünk Malvináról, és minekünk semmi okunk sincs brazil német bácsik szavahihetőségében kételkedni,..."

"Ahogyan Malvina bemondta a frankfurti járatot vagy a fokvárosi érkezést, abba te, kicsi utas, belehaltál."

/Darvasi László: Malvina/

::)))

marvingalaxisa · http://marvingalaxisa.blogspot.com 2010.01.07. 07:53:00

Hogy mit nem tesz a hiúság! Most mindenki elkezdi magát keresni a gugliban? Nekem jó, mert ritka nevem van, nekem is csak én jövök elő, és nem is kevésszer.
Éljen a hiúság! :)

Luczifer 2010.01.07. 07:55:21

@malvina: És a Malvinák Malvinája nem elégszik meg azzal, hogy bemond egynehány idemegy-odamegy-et. Hullnak az utasok! A szándékos, vagy gondatlanságból elkövetett cselekmények szedik az áldozatukat? Kik a tömeghalál felelősei? A mit sem sejtő gondatlanul össze-vissza mindent hallgatók? A delejező nőszemély? Hercule Poirot-nak való feladat.

Luczifer 2010.01.07. 07:59:30

@marvingalaxisa: És milyen a hiúság. A gugli nem ritkán n-szer hozza be gyakorlatilag ugyanazt. Akit sokszor hoz be, az annak örül, hogy ő sok. Akit kevesebbszer az annak, hogy ő unikum.

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.07. 10:31:31

@Luczifer:
"A mit sem sejtő gondatlanul össze-vissza mindent hallgatók?"
Nem. A mit sem sejtő, mert nem gondolkodó, nem látó csak néző, nem hallgató csak halló össze-vissza képzelgő önigazolók! ::))

***

A híúság a hiábavalóságokra való büszkeség. Továbbá a google találatainak halmazait illetően a sok és a kevés - éppen az által (is), amit írsz -, igencsak relatív. És aki "magát" keresi a google-ban, az elég nagy valószínűséggel már jóval azelőtt elveszett! ::)))))

trendo+ 2010.01.07. 13:17:21

Egyszer, mikor régi nicknevemen, a Tengón akartam valahova beregisztrálni, kidobott a rendszer, mert valami vadászeb lefoglalta ezt a nevet. Sietős volt a dolog, beírtam a Trendót, így el tudtam intézni a dolgot. Jó döntés volt a névválasztás! Most mindenki azt hiszi, aki utánam keresgél, hogy étteremláncom vagy keverőcsap-gyártóüzemem van. :)))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.07. 13:22:33

@trendo+:
... vagy politikus , aki egyszerre képes felismerni beazonosítani a trendeket és megmondani a frankót! Kvázi: Trendó! ::))))

trendo+ 2010.01.07. 13:33:48

Nahát, ezt a kommentet elrakom a Malvina-bókok feliratú dossziéba. Ilyenből még a híres Google se tud túl sok találatot produkálni :)))

malvina · http://komedias.blogspot.com 2010.01.07. 13:42:47

@trendo+:
::))) Na látod! És éppen ezért vehető komolyan, pont olyan komolyan, ahogy gondoltam is. Viszont ez egyben azt is jelenti, hogy ez bizony nem bók! ::)))
süti beállítások módosítása