egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Cseh Tamás

2009.08.08. 15:31 | Luczifer | 21 komment

Kérdésem volna, pálinkát mérnek-e már?

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr41296654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2009.08.08. 19:59:31

Nem néztem, mert fotózok éppen: fénykép készül Forte filmre, rajta te...

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 09:49:15

Ez már meg milyen kérdés??? Ez a szerencsétlen nem elitta, hanem szétdohányozta a tüdejét.

Luczifer 2009.08.09. 11:20:21

A kérdés eredetileg nem az enyém. Egy korai dalban – Budapest – van. Amikor hallottam a nem váratlan, de mégis megrázó hírt, hogy meghalt kedvem lett volna egy a pohár pálinkához. Ezért lett ez a kérdés az enyém, ezért nincs idézőjelben. Meghalt és korán halt meg ennyiben szerencsétlen. Sokaknak adott, adhatott és ezért szerették, szerettük. Ebben azért van egy kis szerencse is. :)

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2009.08.09. 16:46:09

A fentiekből következően Malvina a "fénykép készül Forte filmre..." részt sem ismeri, vagyis NDK-fülbevalóján mindez fénytörést szenved.
Mi pedig azt hittük, hogy vannak általánosan értelmezhető nemzedéki szövegeink...
Az, hogy velünk fognak halni - rendben van, de hogy már most sincsenek, az ciki...
Bocs, hogy ajánlom a tárgyban innen a blog.hu-ról:
gerillamarketing.blog.hu/2008/02/02/idok_es_erkolcsok

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 18:12:36

Csak azok a jó szövegek, amiket Bereményi írt neki. Természetesen azok közül sem mindegyik. Én egyébként Cs.T. nem tartottam soha tehetségesnek. Ezért ritkán is hallgattam, ahol mindig a Géza-szövegek voltak jók.
És kedves Lobo, attól, hogy vannak - mert nyilván vannak -
nemzedéki szövegek , e tény még önmagában az egy cseppet sem minőségi kategória. Pontosabban számos minőséget képviselhet, még a minőség hiányát is.

Luczifer 2009.08.09. 18:34:18

Nem akarok dafke lenni, de azt gondolom, hogy ez az ember csak tehetséges volt. Tényleg lehet vitatni zenészi képességeit, de amikor kiállt az remek volt. Ott a színpadon, ott elégett. Azt nem tudom, hogy milyen minőségben – dalszerző? előadó? – de remek volt. Bereményi szövegei nélkül nyilván nem ment volna a dolog, de a szövegeket se vitte volna más ilyen sikerre, megemelte, értelmet adott nekik, előadta. Hálásak lehetnek, hogy találkoztak. Mi is. Te nem szeretted, de hát őt se szeretheti mindenki. Dehogy nem volt bóvli, abban biztos vagyok.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 18:48:18

Ízlések és pofonok... szerintem Bereményi szövegei emelték meg a többit, méghozzá elég mélyről! És én sem dafkeségbő írom! :D

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 18:49:18

Hát ha bóvli nem is, de abszolúte középszerű!

KapitányG 2009.08.09. 19:42:47

Nekem adott. Szerettem. Nem hosszúhajú fiatal srácnak, hanem később. Most is. És bánt, amit Malvina mond.
Nem muszáj mindig kimondani, amit gondol az ember.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 21:48:25

Nekem viszont nem adott, se korábban se később. De hát ízlések és pofonok... Én tiszteletben tartom KapitányG Cseh Tamás iránti szeretetét. Sokan szerették, nemcsak ő. Én viszont Bereményit szeretem, Viszockijt meg még nála is jobban. És ezzel szintén sokan mások is így vannak. És jól is van ez így.

KapitányG 2009.08.09. 22:22:08

Nem zárja ki egymást a kettő, Malvina, Cseh Tamást szeretni és Viszockijt szeretni.
Viszont megígérem, ha egyszer majd, remélhetően sok-sok év múlva, elmegy Bereményi is, és én esetleg túlélem, nem fogok a halála napján, sőt, később sem olyasmit mondani, hogy Cseh Tamás csinált belőle ismert embert...

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 22:44:39

Én mondtam volna olyat, hogy a kettő kizárja egymást? Nem. Nem mondtam. De hát Viszockijt szeretni sem kötelez egyben Cseh Tamást is szeretni.
Ezt Lucifer írta: "Bereményi szövegei nélkül nyilván nem ment volna a dolog, de a szövegeket se vitte volna más ilyen sikerre, megemelte, értelmet adott nekik, előadta." Én csupán reagáltam a megjegyzésére, mármint, hogy én fordítva látom. Olyat sem mondtam, hogy Bereményi csinált volna belőle híres embert. Én csak annyit mondtam, hogy Bereményi szövegeit tartom jónak, nem pedig a megzenésítést, az előadást.

KapitányG 2009.08.09. 23:00:01

Malvina, jogod van bárkit is tehetségtelennek tartani, jogod van (ugyan nem bóvlinak, de legalábbis) abszolúte középszerűnek tartani, és igazad van abban is, hogy a "nemzedéki szöveg" (ami különben Bereményié,,, ) önmagában nem minőségi kategória. Mondani is jogod van, akár a halotti ágya mellett is. De az utóbbi... - nem, nem akarom minősíteni. De én nem tenném.
Ennyi.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 23:10:31

Ha átnézed a beszélgetés-folyamot, láthatod, hogy én nem kezdtem el minősíteni, én belekeveredtem egy ilyen beszélgetésbe, méghozzá Lobora reagálva. És nem látom be miért kéne elhallgatnom a véleményemet, ha már ennyire belementünk a témába, és hát pont a sajnálatos esemény kapcsán, a halála kapcsán. Számomra ez érzelgősség, szentimentalizmus, amire nekem nincs szükségem ahhoz, hogy sajnáljam bármely embernek az élők sorából való távozását. Az övét is sajnálom. De hát ennek az ellenkezője föl sem merülhet, mint ahogy nem is merült.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.09. 23:14:05

ps. És hát erős túlzás azt állítani, hogy én a halotti ágya mellett volnék, mert nem vagyok. De ha mégis, hát nyilván a feje fölött nem bocsátkoznánk a munkássága értékelésébe. Sem dícsérően, sem pedig elmarasztalóan. Ha valami, hát ez a feltételezés a bántó.

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2009.08.10. 09:05:12

Kedves KapitanyG és Malvina!
Itt kéne megállni, befejezni most a társalgást!!!
Ugyanis más-más malomból hozzátok a lisztet, amely szóródik itt.
KapitanyG alapból érzékeny, s nem tett mást, mint kinyilvánította a Cseh Tamás iránti szeretetét. Ő nem játszik játszmákat, ennyit tett és kész....
Malvina a nyers logika, a "mindent megvizsgálni a mások által nem nézett oldaláról" frisseségével áll neki most is a témának, nem enged, harcol, folytatja a végsőkig... Ami máskor sülhet el jól, de most nem. Mert egy kicsit most siratunk. És ezen lehet élcelődni meg minden - de amikor emberek tulajdonképpen ÖNMAGUKAT búcsúztatják, mint mi (a régenvoltat, a reményeinket, az örömeinket meg a szart is) akkor nagyon idegen tud lenni a hűvös okoskodás...
Két malomból jön a liszt, álljunk le gyerekek...

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.08.10. 09:53:16

Itt semmiféle élcelődés,, hűvös okoskodás, harcolás - pláne nem a végsőkig!!! ::))) - sem történt/történik. És itt senki - még én sem - nem kívánta/kívánja elfújni sem KapitányG, sem Lobo, sem pedig a mások ablakában égő - Cseh Tamásért égő - mécseseket .
süti beállítások módosítása