egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Amatőr

2009.04.29. 06:42 | Luczifer | 56 komment

Az ember nézi, hogyan találnak rá azok, akik rátalálnak. Ide vezetett például a Malvina + amatőr + szex szókapcsolat. Így együtt. Milyen tapasztalatok, milyen vágyak vezérelhették a keresőt, amikor keresett? És megtalálta-e, amit keresett? Esetleg épp itt?
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr451092873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.04.29. 09:47:28

Nos ez a kombináció azért igencsak érdekes kérdéseket vet fel ::::))))) Amúgy ebben a témában nekem az a kedvencem, amikor az amerikai olvasó a "szerint" szóra rákeresve érkezik, sőt marad is :D
Mondjuk, én jobban szerettem volna például, ha csak azok olvasnak, akiknek megadtam a címet, de hamar rájöttem, hogy ez a blogozás nem így működik.
Furcsa.
Én azon szoktam gondolkodni, ki miért olvassa, amit írok. Hogy mégis mi örömet talál benne. Mert ez azért mégis csak egy magánblog. Csodálkozom.

Luczifer 2009.04.29. 12:04:44

Az ember az embernek érdekes. Én ezt az egészet rettenetesen élvezem. Főzés, politika, gyerek tök mindegy, ha van mögötte egy ember, akkor van poén.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.29. 12:27:06

@ZinczyKa:
Magánblog akkor lenne, ha csak meghívottakat engednél olvasási közelbe! Addíg, marad nyilvános blog. Min csodálkozol? ::)))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.29. 12:29:15

A malvina név meg úgy tűnik, kezd nagyon divatba jönni! Lásd a 19 éves boszilányt, és lásd a kereső valakit, aki nyilván egy amatőr szexmunkás Malvina után kutat. Kvázi a Malvinák kint vannak az utcán is! ::)))

ZinczyKa 2009.04.29. 12:36:07

@MALVINA: Értem én, annyira nem akartam bezárkózni. De akkor is különös, hogy csak úgy odatalálnak a világból. Pláne, hogy még vissza is járnak. Pedig politika nincs is ::)) Főzés is alig. Na jó, gyerek azért akad itt-ott. De se kutyám, se macskám ::))

el duende (törölt) 2009.04.29. 13:41:48

Érdekesen látod a világot, jó a humorod, és remekül írsz. A színvonalas olvasnivaló visszacsalogató, ZinczyKa.
Ezt Maliva, Lucifer is tudja szerintem.
Sok embernek egyszerűen nincs a környezetében olyan, akivel hasonló affinitású lenne, akivel érdemben és tartalmasan beszélgethet az élet kis és nagy dolgairól. De az internet kitágítja a világot, és megtalálhatjuk a hozzánk hasonlókat.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.29. 13:46:08

Duende nagyon fontos dolgot piszkál! ::)) Ez a blogolás a leginkább - legalábbis számomra - arra jó, hogy az ember egyrészt olyanokkal kezdeményezhet és tarthat fenn kapcsolatot, akikkel valóban szívesen és érdemben tud gondolatokat cserélni. A másik oldala is nagyon jó, mármint hogy olyan helykre is rizikó nélkül bekukkanthat, ahol tudja, nem sok - számára - kedvező dologgal fogtalálkozni, de a világ kerek, és csak úgy maradhat az, ha erről is és arról az oldaláról rátekintünk.

ZinczyKa 2009.04.30. 14:26:52

Hát itt meg mi lett??? Kell mindenkinek avatar??? Húúúú. Régóta szeretnék egy olyan Angelina Jolie félét ::))

Luczifer 2009.04.30. 16:19:04

Én Paul Newman szeretnék lenni, amikor tökön rúgja a havert a Butch Cassidy-ben. Azt nagyon csípném! Vagy amikor pókerezik a Nagy balhéban. Ez van a fiatalság velünk él. :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.30. 19:04:56

Érdekes, én senki nem szeretnék lenni, de ha már muszály, akkor magam szerenék lenni, ha lehetne! ::((((

Luczifer 2009.04.30. 19:46:27

Ha én is szép lennék és okos én is én akarnék lenni.

ZinczyKa 2009.04.30. 20:40:58

@Luczifer: ??? Szép vagy és okos. Ide a képet :D

ZinczyKa 2009.04.30. 20:59:36

Csináltam. A fegyverem a legjobb. Ugye Lucifer?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.30. 22:11:12

Nekem ez a Pólnyúmen sose volt se szép, se okos. A nyomodba se érhet Lucifer, és nemcsak azért, mert kicsi az orra és a lábfeje , csúnya a keze, és egyáltalán, olyan simaképű volt mindig.

Zinczy, ez te vagy/voltál ? Mert ha nem, akkor így meg nem ér a nevem! ::))

ZinczyKa 2009.04.30. 22:14:20

Dehogyis!!! Persze, hogy nem ér! Csak ki akartam próbálni. Ha apám megnézte, leszedem, ígérem :::)))
Ja pólnyúmen nekem sem az esetem, azt hiszem.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.30. 22:18:05

@ZinczyKa: Egyébként, ha a pisztoly nem lenne a kezében, simán azt hittem volna, hogy te voltál. Profilból hasonlít, és a hajad is ilyen lehetett volna, ha ilyen hosszúra nőtt volna! ::))

ZinczyKa 2009.04.30. 22:33:26

Hát igen, az tényleg végképp valószerűtlen :) Csak így, mással ékeskedve lehetséges :D Bár egyszer volt a kezemben fegyver. Honvédelmi oktatáson.

Luczifer 2009.05.01. 08:16:08

Miért szednéd le? Ez is Te vagy! A nem fegyvertelen lefegyverző! :)

ZinczyKa 2009.05.01. 11:19:22

Na ja, profilból ::)) De fegyverem nincs, meg sajnálatos módon ilyen rugalmas szöveteim sem ::((

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.01. 11:45:05

ne bántsátok a rokonaim rokonát! :)
(én is próbálkoztam avatárral, (jobb híján)magammal, de nem fértem bele! jellemző...
majd keresek egy kisebb, fiatalkorit :))

ZinczyKa 2009.05.01. 18:56:00

Ő a rokonaid rokona?? Vagy ki??
Majd én is kitalálok valamit. Ez azért valóban túlzás sajnos.

ZinczyKa 2009.05.02. 09:49:07

Drága Apám, Leninvárosban ünnepelted a Május 1-jét? Vagy Gida meglépett a majálisozókkal?

ZinczyKa 2009.05.02. 09:53:09

Tudja valaki, miért nem cseréli ki az avatart, ha én kicseréltem???

Luczifer 2009.05.02. 10:47:35

Én most próbálom sokoldalúan kiművelni magam, de egyelőre reménytelen az ügy. Ennek bizonyítéka, hogy Alice rokonságát nem ismerem. Leninvárosban nem voltam. Gida a szőnyegen alszik. Igaz ettől még lehetnék nem csacsi. Az avatarról viszont fogalmam sincs. Lehet, hogy a Teremtő így látja jónak.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 10:55:32

Menjél fel a inda.hu/ oldalra, és otttalálsz egy olyat, hogy "Töltsél fel magadról egy képet, hogy ismerőseid..."
És ott már elég logikusan következnek a továbbiak. Persze ehhez regisztráltnak kell lenned.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.02. 11:35:20

mármint Paul Neuman a rokonaim rokona:)

és nekem se cserélte ki az avatart az inda!!!!
(de legaláébb egyik SE látszik itt:)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.02. 11:41:37

bocs, a névelírásért, de a rokonaim így irják (németesen): Neumann
(bővebben, ha netán valakit érdekel):
lineas.freeblog.hu/archives/2008/09/28/az_ifjusag_edes_madara/

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 12:00:53

::)))) Akkor nekem meg a névrokonom. A mi családi nevünk is Neumann volt a "magyarosítás" előtt. Azért is azt használom a blogomon. Te, Alíz, nem tudod, hogyn léphetnék tovább ebben a névmizériában? Mert anno , 16 évesen vissza akartam venni hivatalosan is újra a Neumann nevet, és apám azt mondta, rendben, egyetért. Csak azt nem érti, hogy akkor miért nem a hébert veszem vissza, mert ugye az volt az eredeti. De nem tudom, azt honnan tudnám elővarázsolni! Van ötleted? ::))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 12:04:21

p.s. A legrégebbi családi okirat, ami megvan, az a Neumann nevű , abrudbányai rabbi dédapám 1800-as évekbeli születési bizonyítványa.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 12:14:13

Zinczy, miért nem azt a képet nyomod bele az avatarodba, ami az iwiwen van? Az nagyon édes és okos is egyszerre! ::))))

ZinczyKa 2009.05.02. 12:40:04

@MALVINA: Persze, hogy regisztrálva vagyok, még ilyen blogom is lesz, ha az idő engedi. Persze más néven (nem Neumann:). Hát berakhatom a kis okos képem is, mondjuk olyan okosan is régen néztem, de egyelőre semmit nem csinál ez az inda.
@Luczifer: Hát nem írtál régen, aggódtam (genetikusan). Gondoltam valami bajod van vagy elmentél Leninvárosba majálisozni, esetleg Gidát üldözöd valahol. Ez az avatar meg egy szemétség, mert nem működik.

ZinczyKa 2009.05.02. 13:15:59

Na, most meg mindjárt megcsinálta. Ez is bolond.
@gond/ol/a: a méret lehet a titka, kicsike kell neki. Bár akkor meg a profilon homályos :(

Luczifer 2009.05.02. 14:35:54

Igen, igen sejtettem a méret a lényeg.

ZinczyKa 2009.05.02. 14:40:07

Arra utalsz, hogy nagy a fejem? Vagy, hogy kicsi??

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 15:39:48

@ZinczyKa:
Na, ez az! Ezt én imádolom, olyan helyes, ráadásul azora is ez hajaz a leginkább, amiket eddig láttam rólad! ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 15:40:50

p.s. És még sormintának is jó, ugye: egy szőke, egy fekete. Aztán majd ragozzuk egy simára és egy fordítottra! ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 15:48:44

@Luczifer: Ez a te lányod egy szemérmes teremtés, azé' nem akarja érteni mit melegítesz te itten! Én, mint szemérmetlen perszóna bizony, azonnal vettem az adást! Szóval az agyméret a lényeg! Ugyi???!!!!!!!!! Vigyázz, mit válaszolsz, nehogy gálvölgyi-bajor-alpári vizekre tévedj! ::::)))))))

ZinczyKa 2009.05.02. 16:10:23

@Luczifer: Az én fejem egyáltalán nem hideg ::))
@MALVINA: Persze rögtön tudtam, hogy apám csak a képméretre gondolhatott. ;) Annyira azér' még én sem vagyok szemérmes. Sőt, mintha egyáltalán nem is lennék az. Csak nem akartam, hogy Apám, tudod ... Rosszat gondol, elmondja anyámnak, csalódik stb. A család gonddal jár ::))

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.02. 21:33:02

@MALVINA:
héber vezetéknevünk azt hiszem nincs (nem lehet!) , a németet is menet közben kaptuk -
nekem fő problémám, hogy nem tudom, hogy a felmenőim miről magyarosítottak, tudtam, de elfelejtettem, s már nincs kitől megkérdezni :(
én ismerek valakit - osztálytársam volt, magyar nevű!
pár éve visszanémetesítette a nevét (éppen Neumann ő is)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 23:29:15

@gond/ol/a: Hát ez az! A Neumann, a Klein stb. igen kedvelt volt, mikor Mária Terézia elrendelte a zsidók számára a nevük németesítését. Azt megelőzően viszont mi más lehettett mint héber a nevünk?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.02. 23:38:47

Ezt most találtam:

"Az ügyesebbek persze megőrizhették eredeti héber nevüket (Kohn, Kahán, Halévi, Szegal), vagy éppenséggel — a jegyzőt félrevezetve olyan német nevet választottak, amelyek valójában rövidített héber nevek. Ilyen például a Katz (németül macska, ám héberül kohén cedek = igaz pap), a Bach (patak, s ugyanakkor ben Chájim = Chájim fia), vagy a csupán németesen hangzó, valójában Simon fiát jelentő Basch (= ben Simon) vezetéknév."

Luczifer 2009.05.03. 06:34:49

Azért ez nem ilyen egyszerű. A hetvenes évek végén a Szovjetunióból – Ukrajnából – települt át egy zsidó srác. A nevét megtartotta, de csak magyarul írhatta le. Így lett Vájnberger Izidor.
Ezért nem értettem a Szabó filmet se. Zonnensájn-nak akarni lenni maga a kétségbeesett út a semmibe. Izidorral viszont – aki nem önszántából vállalta a zsidó sors ezen állomását – végigröhögtük azt az évet, amíg kollégák voltunk. Az irónia életképesebb gyökér. Megőriz és kapcsolatot teremt.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.03. 09:40:15

...pláne ha öniróniáva is párosul - és nem más rovására megy csak...

@Luczifer: ?

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.03. 09:49:17

@MALVINA: egy felmenőm nevéről tudok -de ő már inkább ös-számba megy. ő Löw rabbi volt, (ráadásul) Prágában, ama híres-neves...
de ha lány utód(ok) révén is lettem leszármazottja, ami annyi évszázados láncolaton keresztül többször is megeshetett, akkor ez a név nem öröklődhetett a közelebbi felmenőimre már :( (a pontos családfát meg már ugyancsak nincs kitől...), mikor lett volna, nem érdekelt! ó vétkes könnyelműségű ifjúság - bolondság! :)

(amúgy anyai ágon, nagyapám Löwinger :)
nagyanyám meg Bárány -és ezt a magyar nevet beszélő névként kapták! (nem véletlenül! meg van a története is!)

Luczifer 2009.05.03. 09:49:38

Nehéz ügy. Az irónia végül is fegyver. Óvatosságot, körültekintést és hát hozzáértést igényel. Ha magam ellen fordítom is ember ellen fordítom. Ha magamat pusztítom akkor is pusztítok.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.03. 11:56:23

@gond/ol/a: Málunk meg a "lyányok" Lőwy -lyányok voltak.

@Luczifer: "Zonnensájn-nak akarni lenni maga a kétségbeesett út a semmibe. " - ezt hogy érted???

Luczifer 2009.05.03. 13:07:26

Zonensájn-ná – egy, vagy két „n” – lenni nem ugyanaz, mint Sonnenscheinek lenni. A Zonensájn nem vezet vissza a Sonnenschein-hez, egyszerűen sehova se vezet. Hol vannak a Zonensájnok? Hol értik?
A Sonnenschein-hez való visszatérés egyébként akkor se sikerülne, ha nem ragaszkodnának ehhez a vicces írásmódhoz. Nem lehet zárójelbe tenni a történelmet. Itt nincs válás, itt nincs „lépj hátra kettőt és folytasd onnan”. Itt csak folytatás van. Feldolgozás. Ezt kell méltón megoldani. Nem könnyű, de ez a feladat.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.03. 15:10:15

Nem értek egyet, mert általánosít! Mindig a konkrét helyzettől és egyénektől függ, mi mire jó és kell nekik. Számtalan különböző összeállás létezik/létezhet. Ilyen alapon egy csomó névről be lehetne bizonyítani, hogy írásmódjában többszörös átíráson, honosításon esett át . Ez önmagában semmit nem jelent. Ugyanis jelentés és jelentésesség/jelentőség között bizony nagy a difi! Oly nagy, hogy akár történelmi időszakok is beleférnek! ::)))
Egyébként , ami a Szabó filmet illeti, ha jól emlékszem ez a Napfény íze, ugye? Na, ha igen, az egy nagyon szar film. Igaz én Szabót maximum a közepesen képességes - szándékosan nem tehetséget írtam, mert abban nincs ilyen vagy olyan - filmrendezők közé sorolom, akinek a Redl ezredes c. filmjét tartom egyedül jónak. A Mephistot - számomra megbocsáthatatlanul elszúrta a rá jellemző túlegyszerűsítésével, didaktikusságával és vérdemagógiájával.

Luczifer 2009.05.03. 16:41:09

A név megváltoztatása egy közösségi élményért, egy hova tartozás kifejezéséért történik. Abban a közösségben, amelyet így céloz valaki a Zonensájn-t Conenszajn-nak fogják mondani, + mosolyogva visszakérdeznek, hogy jól ejtik-e. Ennek félek csalódás a vége. De ha valaki ettől vár valamit, hát tegye.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.03. 19:50:54

Röviden a név és önazonosság igen szoros kapcsolatban vannak /jó esetben!/. Ezért van, hogy csak maga az illető tudhatja, érezheti, hogy mi mire jó neki. És a közösségbe illeszkedés sikere, ha valami miatt veszélyeztetett. lehet, hát az pont az önazonosság hiánya, illetve problémái miatt.

ZinczyKa 2009.05.03. 20:48:46

Nem is tudom. Ez a névváltoztatás különös dolog. Ha példának okáért az én családomat nézzük, felfoghatatlan, hogy soha nem jutott eszükbe nagyapáméknak, hogy változtassanak.
Viszont van egy ismerősöm, barátnőm talán, aki a keresztnevét változtatta meg, amikor elvált a barátomtól. A mai napig gondjaim vannak azzal, hogy szólítsam.
Én értem, hogy történelmileg van megokolható változtatás. De vajon manapság? Mármint Malvi, te azért változtatnál, hogy visszatérj a gyökereidhez? Mert mehet az új név nélkül is, nem?
Na persze mit tudhatom én? Azt se tudnám, mire magyarosítsak ::::))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.04. 00:08:31

Na, ez hosszú, majd egyszer leírom! ::)))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.05.04. 00:11:06

Egyébként semmi probléma, én amúgy is minimum négyen vagyok, így a két név simán elfér ! ::))))
süti beállítások módosítása