egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Csudálkoztam

2009.04.06. 19:00 | Luczifer | 32 komment

Tisztelt Luczifer (az eredetiben a nevem), Az ÉS honlapja többek között azért nem interaktív, mert a magyar blogkultúra állapota elborzasztó. Nem szeretnénk színvonal alatti, rasszista hangokat még véletlenül sem viszontlátni honlapunkon, ezért elnézését kérem, de nem szándékozunk blogokat hirdetni.Megértésében bízva üdvözlettel Kovács Zoltán   

Ezt a ma reggeli hirdetésfeladásomra kaptam a Főszerkesztő Úrtól. Megértésemben alaptalanul bízott.

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr451050167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.04.06. 20:35:37

Nahát!!!! A rosseb egye meg, hol fogok akkor elborzasztó állapotú rasszista írásokat közzétenni?????
És vajon honnan tájékozódik a Főszerkesztő Úr a hazai blogkultúra elborzasztó állapotáról?
ÉS miért lehet főszerkesztő valaki, aki elefántcsont toronyban lakik???
Amúgy meg megértem, hogy most már nem nyitnak blogot. Én tudnék mit írni neki ::)) Jobb is, ha tart tőle.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.06. 21:10:56

Nem értem! Mit akartál hirdetni az ÉS-ben? Egyébként nyilván a blogok olvasásával tájékozódik a Főszerkesztő Úr a hazai blogkultúráról, és annak elborzasztó állapotáról. Nem olyan nehéz az! ::))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.06. 21:12:34

Na és ne becsüld már túl az ÉS-t! Azért már régóta nem ott található az elefántcsont-torony! ::))))

Luczifer 2009.04.06. 21:18:02

@ZinczyKa:
Most azt hiszed, hogy egy jót hülyéskedtél. Beszéltünk telefonon és azt mondta, hogy itt is látott stiches dumát! Biztos Alice szúrt neki szemet, mert egyszer azt mondta, hogy szia!

Luczifer 2009.04.06. 21:26:13

@MALVINA:
Mit akartam hirdetni? Mit akartam hirdetni? Hát drága Malvina a szint alatti rasszista hangodat! A honlapon lehet hirdetni, ha béltisztítóval házalsz. Blogot nem lehet az veszélyes. Különösen ez. Jönnek rá a rasszisták, mint mézre a legyek!

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.06. 21:50:41

Igen, igen! Ez a béltisztító nekem is szemet szúrt! És nem először, és nem csak itt!
Egyébként azért hülyék, mert ha a blogodat ráteszed egy CD-re, jól megdizájnolod, aztán azt hirdeted, azt valószínűleg engedik. Nem tudom, hogy az utóbbi időben milyen könyveknek adtak el hirdetési felületeket, de biztos, hogy találnék közöttük olyanokat, amelyek egy cseppet sem jobbak egy-egy ilyen-olyan blognál, mégha rasszistának éppen nem is mondható. Egyébiránt oltári nagy maflaság egy kalap alá vonni a blogokat. Ahogy vannak remek és szar könyvek, úgy vannak remek és szar blogok is.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.06. 22:07:51

Azt viszont mélyen megértem, hogy nem kívánják interaktívvá tenni a honlapot, mert tudjuk, hogy pillanatok alatt elöntené az egészet a szar. Béltisztító hirdetés ide vagy oda! Erre értette Kovács Zoltán, hogy elborzasztó a hazai blogkultúra. Csendesen hozzáteszem, hogy nem csak a blognak az kultúrája, hanem úgy en generale ! ::(((

ZinczyKa 2009.04.06. 22:54:08

Lucifer: Ó, gondolhattam volna, hogy egyszer mindent megbánsz!! Mármint velem kapcsolatban :) De lehet, hogy Alíz,,, Vagy a sittes tetkó :::)))) Ugye-ugye?
Malvi: Ja hát én nem gondolom komolyan ezt az elefántcsont-tornyot. Amúgy ki nem állhatom a sznobokat.
Na meg emlékeim szerint azért az írások színvonala ...

Viszont, igaz nem az ÉS-ben, hanem valami másik újságban láttam gyomorgolyót hirdettek Megeszed, aztán megdagad a gyomrodban és nem tudsz enni. Lefogysz. Na mi ezen a teraszon elTótiban napokig röhögtük magunkat halálra szesz nélkül.
Néha jót tesz az embernek a hirdetés, ezzel csak azt akartam mondani.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.06. 23:31:34

A párbeszéd az nem azt jelenti, hogy lineárisan egymást követő, oda-vissza dumálás! Az irodalmi, a tudományos stb. párbeszédek is folyamatosan folynak, mégsen feltétlenül interaktív honlapok kellenek hozzá. Az internet kora előtt is volt folyamatos párbeszéd az irodalomban, a művészetben, a tudományban, stb. És a negatív vélemény lényege az, hogy az eltömegesedés - és most lehet, hogy tarkón csapsz, de leírom ,bizonyos vonatkozásban a demokrácia is - komoly lepusztulással, minőségromlással jár. Ezt azt hiszem nem kell nagyon magyarázni, elég hozzá alaposan és körültekintően szétnézni magunk körül (is).

Luczifer 2009.04.06. 23:31:46

A béltisztítóval igazából nincs gondom, de azért lássuk be, benne van a poén.
Nézd az interaktivitás elutasítása szerintem alapvető tévedés. Egyébként, ha ma valaki például a rasszizmus ellen akar tenni, akkor annak folyamatos párbeszédet kell folytatnia. Igaz strapás, meg észnél kell lenni, de nincs más út. Az ma nem megy, hogy valaki lepötyög két oldalt, elolvastatja a közönségével aztán hátra dől. Emellett egyszerűen elment a történelem. Egyébként irigylésre méltóan remek blogok vannak. Én egyszerűen nem értem ezt a negatív véleményt.

Nem lányom! Non, je ne regrette rien! (Így nem értik a nem rasszisták. Igaz én se, de csak eltalálom :) )

ZinczyKa 2009.04.06. 23:32:10

Örülök, hogy nem volt gondod a béltisztítóval. Tényleg. :)
És tényleg remek blogok vannak. Is.

ZinczyKa 2009.04.06. 23:37:59

Hú vakujjak meg, az előbb nem láttam a kódolt üzenetet ::)) Nagggyon ravasz :D Még jó, hogy ilyen profik vagyunk minden nyelven. Én ezen nagyjából ezt értem csak, meg hogy je ne t'aime plus, mon amour. De azt egy másik összefüggésben persze ;)

Malvi, a demokrácia nem jár minőségromlással!!!

Luczifer 2009.04.06. 23:43:54

@MALVINA: Bocsánat! Csak össze szerettem volna vonni a két hozzászólást!
Ez a párbeszéd nem az a párbeszéd. Itt más az élmény itt másként kell érvelni stb. Poén ez a javából. Strapás, de poén. A demokráciák pedig kitermelik az értékeiket. Ez is.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 00:03:40

@ZinczyKa:
Szerinted! Szerintem pedig bizony, bizony és bizony!

Én a létező "demokráciáról" beszélek, amit a mai napig felülről reparálnak-kalapálnak. Mert ugye a demokráciának csak alulról építkezve vannak esélyei. Az ehhez szükséges társadalmi tudat- és magatartásváltás még a Holdban sem! Se vita, se önértékelés, se közös ügyek megfontolása, se nyílt konszenzuskeresés, kvázi semmi önterápia!

ZinczyKa 2009.04.07. 00:09:03

@MALVINA: Ez nem demokrácia, amiről Te beszélsz. Én a Demokráciáról beszélek. Csak annak legyen az a neve, ami.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 00:14:53

De, én az itt és most létező demokráciáról beszélek. Te pedig egy vallásról.

A demokrácia kormányzata a legjelentéktelenebb polgár szintjére szállítja le a politikai jogok eszméjét, mint ahogy a javak elosztása mindenki számára hozzáférhetővé teszi az általános tulajdonjog eszméjét.
Az amerikaiak nem növelték a demokrácia hatalmát, inkább érvényesülésének területét szélesítették.
Az állampolgárok éppen azokban az államokban élvezik legrégebben a jogaikat, ahol ma is a legjobban tudnak élni velük.
(Tocqueville)

ZinczyKa 2009.04.07. 00:22:05

@MALVINA: Ha eszme, akkor eszme. Nem vallás.
Ha létező, de nem működő, attól nem nevezném demokráciának. Na mindegy. Jó esetben is ál- vagy rosszul működő.. Esetleg szar.
Nem tudom, erre is érvényes-e, hogy hát kicsi is, savanyú is, de a miénk.
Én úgy vagyok ezzel, hogy csak az eredetit vágyom ebben. Nem kell az utánzat :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 00:25:43

Bloom, Hirsch és Jacoby a demokrácia és akulturális értékek közötti viszony problémáival küszködik, a demokrácia és a kulturális minôség eróziójával, a tömegtársadalom és a tömegkultúra térnyerésével. Bloom nem tesz különbséget demokrácia és tömegtársadalom között.

Kérdezik, hogy vajon összeegyeztethetôk-e a demokráciával a kiválóság és az autonómia értékei a kultúrában. Hirsch azt kérdezi, hogyan találkozhat a demokrácia és a kultúra (a humán és a reál tudományok) úgy, hogy kölcsönösen támogassa egyik a másikát. Bár azt nem tudják meggyôzôen bizonyítani, hogy kultúránk abszolút értelemben végromlásra ítéltetett, mégis rámutatnak arra az összetett kapcsolatrendszerre, meylnek krónikus bajai a demokrácia és a kulturális értékek közti viszonyt jellemzik .

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 00:27:42

@ZinczyKa:
Hát ha a te szavad és vágyad lenne ebben a meghatározó, isten úccssse, nem lenne semmi baj! De hát...:::((((((((

Luczifer 2009.04.07. 00:30:35

Istenkém, a finn testvéreink a végromlásban! Ők ezt már tudják?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 00:49:01

Finn testvéreink???? Itt kérem valaki félrekefélt! ::))
Egyébként meg kivétel erősítheti a szabályt! ::)))

ZinczyKa 2009.04.07. 05:42:47

Hát, ha már a szó és a vágy se számít ... :::(((
Te jó ég! Lemaradtam valamiről??? Mi van a finnekkel?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.04.07. 10:40:23

Biztos arra gondol Lucifer, hogy finneknek is megvannak a sajátos dilemmáik. ::)) Ugyanis a finn beszédkultúra nagyra értékeli a csendet és nem igényli az üresjáratú csevegést, miközben az eltömegesedés , a mobiltelefonok terjedése, stb. éppenséggel a folyamatos kommunikációra ösztönöz. Nem is szólva az idõ felgyorsulásáról, ami egyáltalán nincs harmóniában a hagyományos finn életstílussal.És arra kérdez rá, hogy vajon tudjál- e a finnek, hogy vajon a mobil információs és eltömegesedő társadalom miképpen fogja átalakítani a finn kultúrát. Azt a kultúrát, amitől náluk működni látszik pl. a demokrácia is.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.04.30. 10:11:21

Luczifer: " Biztos Alice szúrt neki szemet, mert egyszer azt mondta, hogy szia!"

Nahát, ezt kizártnak tartom, több okból!
1. én csak Malvina sziá-jára visszhangoztam:)
2. a "szia" amúgy is egy demokratikus üdvözlési mód
3. nekem már jelent meg írásom (igaz, nem hirdetésem) az ÉS-ben, sőt
4. a főszerkesztő úr nagyon korrekt emailokat is írt
(egyébként neked is!)

De miért is akarsz az ÉS-ben blogot hirdetni?!

Luczifer 2009.04.30. 19:43:02

Már bocsánatot kérek, de itt egy üzleti kapcsolatról volt szó. Ő hirdetést ajánl, én ezzel élni kívántam. Kifizetem ő meg hirdet. Mint a Közértben. Ott a parizer én meg megveszem. Egyébként kérdezte ő, hogy milyen jakót árul az, aki jakót hirdet? Elégedettek-e a kedves vásárlók? Vannak-e nem kívánatos szimbólumok a hajtókán? Most ott fut egy ilyen hirdetés. És ne mondjon több csacsiságot, mint amennyit feltétlenül kell. Hol van itt dühöngő rasszizmus? Tomcat lenne a világ? Ráadásul a Piac és Profit cég blogja ott van hirdetve! :) Ott nem lehet valaki rasszista? De ez az egész rasszizmus egy hülyeség, nem érdekes, mert ez egy üzleti kapcsolat. Itt nem az ízlés, meg a paranoia, hanem mondjuk a lap kiírt nyilvános üzleti szabályzata és a versenytörvény az irányadó. Ilyen szabályzat, szabály pedig nincs. Mi ebben a korrekt? Ha jóindulatú vagyok, akkor is amatőr. Egyébként, ha valaki az összerakott kis pénzét blogja hirdetésére akarja költeni miért ne tehetné? Ez a heppem. Egyébként az ügy megoldódott. Ez a piacgazdaság előnye.

Luczifer 2009.05.01. 08:12:23

Az internet tele van olyan értékes helyekkel, ahova csatlakozni lehet, akár ingyen, egyszerűen azért, mert a kapcsolat sűríti, színesíti a hálójukat, ami számukra érték. Az értéket kulturális és anyagi értelemben egyaránt értem. Nem egyszerű egy ilyen vackot elsózni (=kapcsolatot létesíteni e blog számára) de nem is lehetetlen. Ugyanakkor élvezetes. Ez az egész blogosdi baromira élvezetes.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.01. 10:05:25

persze! tudom, engem már hivtak is pl a virtus-ra, de óvatos vagyok... még. Meg talán "devalvál" is, ha több helyen jelenik meg (másod-, esetleg harmadközlésben ugyanaz , vagy ugyan"ő")

az meg teljesen evidens, hogy blog, mely netes műfaj, a neten "értékesítődjék", és célravezetőbb is! (ne keverjük a dolgokat, ill. a különböző közegeket!) - bár sok lapnak (így az ÉSnek is) van online változata, de az megint más!
mindenki maradjon a "kaptafájánál" )...

Luczifer 2009.05.01. 11:05:20

Hát nem tudom. Félek, ha maradunk a kaptafánál, akkor már a kaptafáig se jutunk! :)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.01. 11:40:57

én mindig meglepődöm, hogy aránylag milyen sokan olvasnak a "kaptafánál" - ha nem csap be a "statisztika" :)

Luczifer 2009.05.01. 13:00:03

Méltán, az egy kiváló blog.:)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2009.05.01. 16:17:27

na, ne! (elpirultam) - ha egyáltalán jól értettem(?)
süti beállítások módosítása