egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Értem szemrehányók! Nem ellenem!

2009.03.06. 19:14 | Luczifer | 21 komment

- Ami sok, az sok!
- Ami kevés, az kevés!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A kép itt nem illusztráció, hanem vígasz. Mert igazuk van.
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr99985938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.03.06. 21:00:32

Ez most egy ilyen társadalmilag és gazdaságilag értelmezhető enigmatikus bejegyzés, ugye?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.06. 21:56:33

Na, azért ez sem ilyen egyértelmű! Mert ugye van, amikor a sok is kevés, és amikor a kevés is sok ! Bizony ám! ::)))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.06. 21:59:45

Például a hirdetések ezen a blogon belőlük a kevés is sok! Sőt, soKKK! K. idegesítőek, nem is járok erre annyit mint annak előtte!::((( Tényleg ennyire megéri ez, Lucifer! Mármint ez a sok villogó agyrém!????

Luczifer 2009.03.07. 08:06:41

Igen, bocsánat, ez az. Ez egy minden politikai – gazdaságpolitikai – kritikával egyetértő bejegyzés. Minden kritika igaz, mert szerénységem szerint reménytelenül félrebeszélnek a véletlen szeszélye következtében magukat az illetékes porciójában találó illetékesek.
***
Malvina! Most vettek le a lélegeztetőről. Levegőt nem kaptam! Miközben könnyeimmel küzdöttem. Egy villogó reklám okozta borzalmakkal nem versenyképes a viharokat átélt barátságunk? A parktól a mostanáig? Jó nem akarlak hírbe hozni, a parkban csak hazamentünk és ott is volt közöttünk tizenöt perc és minimum háromszáz méter, ami a későbbiekben sem csökkent. De akkor is. Az a mi közös életünk, ami kiszakíthatatlan érték, ami a gyökerünk. Elutasításod, az életed részének, életem részének elutasítása. (Ráadásul a jobbiké.) Aminek nyeresége még a reklámok nyereségével se ér fel. Ez különben pontosan 0, azaz nulla. (Nem hozott látogatót, de erről később.) Malvina mi örökké együvé tartozunk, közénk nem állhat semmi, mert együtt terveztük a jövőt. Még ha volt is közöttünk tizenöt perc és háromszáz méter.
***
Nos, ZinczyKa számára a használati utasítás, ha még nem tisztáztuk volna. Malvinával egy gimnáziumba jártunk. Ő éjfekete igéző cápalányként – ezek Malvina költői szavai, mármint a cápalány – libbent az iskola előtti parkba tova. Engem a Teremtő odaküldött bámészkodó snecinek, hogy bámészságommal teremtsem meg Malvinát! Megtettem, most meg izél, hogy nem akar villogást.

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2009.03.07. 10:59:45

Némely szónokból a kevesebb több lenne.
Parlamenti és önkormányzati képviselőből viszont több kellene. Mert így most kevéssé feltünő, hogy sokan vannak!

Viszont a lényeg: dumában jók vagyunk!

Még viszontabb: Orbán Viktornak nagyobb ország kell, mert ez kicsi a nagyszabású tervekhez!

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 11:05:37

Jajjj Lucifer, ez igazi nőnapi ajándék volt! Köszönöm neked, még akkor is, ha nyilván teljesen tisztában vagy vele, hogy úúúútálom a nőnapokat, mint minden más el- és megnevezett napokat. De úgy érzem, túldramatizáltad a kérdést! Persze ez most nem baj, mert ha nem ezt tetted volna, nem születhetett volna meg ez az édes kis replika! És nem lenne ennyire szép ez a mai nap - sem! ::))) Szóval én csak annyit akartam érzékeltetni, hogy zavarnak! A kérdés pedig, hogy valóban megéri-e... , hát az csak amolyan költői volt a részemről. Hát mégis mit gondolsz te rólam? Pont rólam , amolyan közismerten Lucifer-imádóról és Angyal-gyűlölőről? Bár lehet, hogy pont én vagyok a ludas, mert talán én drámáztam túl az egészet, de hát egy nagy mentségem azért van: ebben a káprázat nélküli mertt üres és nyomorúságos világvillogásban vagy villogás-világban én bizony menekülök minden ilyesmi elől, mégha az csak egy kis reklámocska folyamatos villogása is az orrom előtt, ami igenis, hogy ZAVAR! És ha jobban belegondolsz, miért is zavar? Mert amikor hozzád, neked, a te blogodba írok, akkor nagyon "ott vagyok", akkor komolyan megnyílok és ebbe nekem ne villogjon bele semmi és senki! Vannak helyek, ahol - bár nem állíthatom, hogy egyáltalán -, de közel sem zavar ennyire. Ez nyilván a blogtulajdonoshoz való érzelmi és egyéb kötődésem miatt is van így. Bár ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Hát, így, kedves Lucifer! :::)))))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 11:14:54

@EL LOBO - A farkas:
::))) Hát ezért is cseszett rá OVI-ka, hogy ilyen későn dobta föl magára őt az anyaföld! Hiszen, ha ez akkor és ott, ahol és amikor tette volna vele, hát legalább körbeé- és felégethette , avagy körbehódíthatta volna maga körül aneki nem tetsző vagy nagyon tetsző világot, amolyan pötiember módjára. A teremtés hibája vele kapcsolatban egy betűhiányban jelentkezett! Mégpedig, hogy az ő nevéből, annak is az elejéről hiányzik a nagy "N" betű, mert hogy kicsivé válva hátra csúszott a nyomorultja! És ezen bizony már az sem segíthet, ha holnaptól Norbán Viktorá koronáztatja magát! :::)))))

Luczifer 2009.03.07. 11:24:29

::))
Egyébként pontosan! :) Isten éltessen! :) Minden lányt és asszonyt! A szakszervezetis is kézcsókját küldi. :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 11:25:39

És akkor adott a találóskérdés! Ki volt a két elhíresült "N" betűs figura?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 11:31:26

Basszus Lucifer! Most hirtelen - ettől a szakszervezetis... dumától - úgy éreztem magam egy pillanatra, amikor még a szabad szombat előtti időkben szombaton beérkeztem a munkahelyemre és megláttam az asztalokon fekvő egy szál akármit az egy db. úttörő/sportcsokival. Aztán következett a dugipiák előhalászása, benyalása, majd a spiccesen vohogó kolléganők és a rendesen elázott kollégák - egyes esetekben fordítva - kitántorgása a kapun, a hangos és ordenáré felüvültések közepette, hogy a K. életbe, mi a fax-nak is kellet ma ide bemászni! ::((( ::))))

ZinczyKa 2009.03.07. 11:51:18

Én egészen azt hittem, konkrétan ismeritek egymást ::)) Szóval nem tudtam ezt az időkülönbség dolgot. De valószínűleg nincs is jelentősége.
Ez a reklámizé ez vicces, mert az én laptopomon egy szál reklám nem sok, annyi sem látszik a blogodban ::::)))) Na akkor meg lehet, hogy ezért nem is éri meg. Mert nem is látja mindenki. A múltkor az asztali gépen láttam, hogy vannak reklámok ::DD Meg is voltam lepődve.
A nőnapozás nekem mindig tök furcsa volt, mert halálosan kényszeresnek érzem. Sajnálom is a pasikat, hogy van feléjük egy ilyen barom elvárás, hogy akkor március 8-dikán virítsanak 5000 csokor virágot összes nőismerősüknek. Őrültség.
Tegnap iskolailag kaptunk mi is személytelenül az asztalunkra egy csokit (amit én nyilván nem is ehetek meg), meg egy WAGNER idézetet. Hát el is dobtam magam.
A legjobb ilyen műfajban Keményfi Gábor ex-kollégánk volt, akitől egy gyönyörű rajzot kapott minden kollegina. Az igen. Abban lélek is volt :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 14:28:28

Ezek az el-és megnevezett napok - és erre az egyik legjobb példa a nőnap - mndig az össztársadalmi lelkiismeretfurdalásból születnek. Zinczyt idézve, ha a pasiknak - és ami a legmeghatározóbb, hogy a nőknek magamaguktól!!! - nem lenne olyan és annyiféle elvárásuk a nőkkel szemben, akkor nőnap sem lenne. Ez így igaz a gyereknapra, de még a takarékosság napjára is.

Apropó! Tegnap majdnemhogy dobtam egy hátast! Ugyanis Monspart Sarolta, F P. felesége, belehörögte az éterbe, hogy a férjek gyilkosai maguk az ő asszonyaik, mert szószerint halálra zabáltatják őket, és ráadásul olyan anyagi és egyéb igényeket támasztanak velük szemben, hogy ebből csak a halálba vezethet az út. Hát kérem, még szerencse, hogy ha azt a fogalmat hallom, hogy " nő", NEKEM még véletlenül sem ez a rövidre látó, de távolra futó illető ugrik be, és nem csak elsőre, de més milliomodra sem. Mint ahogy, hiába nem eteti , dolgoztatja ő halálra az ő urát, úgy gondolom, hogy F. P.legfőbb rizikófaktora mégiscsak Monspart Sarolta, a felesége. És ha úgy általában nem is érdemli ezt meg, egy dologért biztosan: mégpedig azért, hogy a francban nem szólt még az asszonyának hogy vagy pallérozza az elméjét egy picinyt, vagy azonnal tekintse a médiát egy nagy tájnak, oszt a lehető legtávolabb fusson benne, de úgy, hogy az itt-ott belógó mikrofonoknak mégcsak a közelébe se kerüljön. Ilyen mocsok módon lenézni a férfitársadalmat - ami persze egyes eseteket nem zár ki -, megbélyegezni őket mint magatehetetlen bábokat, hát mit mondjak! Mindazonáltal üzenem a nőknek és asszonyoknak, hogy ácsi, vigyázat! Ha nagyon ünnepelik őket az ő kedveseik, férjeik, stb., hát azonnal tessen bekocorodni a sarokba és mélyen körülnézni maguk körül, mert ott bizony van, lehet mi alól fel- és megszabadulni!

::))))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 15:18:43

Na, ebből posztocska lett, aféle nőnapi! ::))

Luczifer 2009.03.07. 15:21:14

Hogyne ismernénk egymást! Csak Malvina R. Gyurira emlékszik, a lakli kamaszra, aki ma reméljük, hogy egy hátrányos megjelenésű pocakos pasas. Én viszont emlékszem rá. Lásd fent. De ha sírba kerülök ahhoz Saci szerint se lesz köze. :) Na!

ZinczyKa 2009.03.07. 16:40:23

Na most jól nézek ki ::)) Kellett nekem ma reggel futni!
És a Sacit is ismered Lucifer? Mármint hogy ilyen jól megmondta neked, hogy nem Malvi tesz sírba? Mert ha nem ő, én csak a kutyákra gondolhatok ::DD

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 18:57:28

Hát skacok, az a pasi, aki az én kajámba belehal, az bizony nagy varázsló! Vagy összekeverte a céklalevest a ciánkáléval.:::)))

Lucifer, vígasztalódj! R. Gyuri ugyan nem pocakos, mondhatni figurára majdnem u.olyan mint anno, de valahogy nagyon nem áll neki ez jól, és én tudom is, hogy miért? Mert eladta a lelkét - na nem az ördögnek, ahhoz jóval okosabbnak kell/kéne hogy legyen, hanem egy gratzi multimilkás asszonyságnak. Ha igazi tehetség lenne, még el is nézném neki, ez a művlszvilágban bevett szokás, márcsak a tehetség erejénél fogva is, na de, csak így, és semmi érték, semmi truváj!!!???? Azért szomorú! ::(((

ZinczyKa 2009.03.07. 19:40:00

Mi nem áll jól a kinek??? Fonalat veszítettem. Jó, gondolom, ez senkit nem érdekel :) És a barátaim tehetnek róla.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 19:48:00

Lucifer a közös gimnáziumi ismerősünkről meditált, én meg elmondtam a számára megnyugtató tényeket. ::))).

ZinczyKa 2009.03.07. 22:51:53

A nőnapi szilvásgombóc-abszurd megszületett ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2009.03.07. 23:50:59

Nana! Ki is van magozva???? Mert úgy az igazi! ::))
süti beállítások módosítása