egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Bűn és bűnhődés

2009.02.04. 10:25 | Luczifer | 5 komment

Belenézetem mások életébe.

 

  

Nem szoktam, de most mondták, hogy lehet, meg hogy közöm van hozzá, de én ezt a szívem mélyén nem hittem, így amit tettem rossz lelkiismerettel tettem, amit tettem az a szememben leskelődés, kíváncsiskodás, magánszférasértés volt. De megtettem. A büntetés nem is maradt el. A meglesettek lenéztek, azt közölték, hogy egy senki, egy érdektelen kukkoló vagyok. Kapjam be. Igazuk volt. El is somfordáltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr58921937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2009.02.04. 11:01:55

Na ezt most nézhetem én ezer évig, akkor sem értem, meg látom. Gondolom, ez nem nagy baj.
Amit gondolok erről, az meg az, hogy ha hívnak, hogy nézd meg az életüket, akkor azt lehet is. És akkor az nem kukkolás. Ha meg nem gondolják komolyan, minek hívnak.?
A lelkiismereti szálat meg nem értem.

ZinczyKa 2009.02.04. 11:41:09

Attilát olvasva meg akár:
"Aki megbánt, én nem bántom.
Aki sajnál, nem sajnálom. "
Csak ne legyél egészen ködből, csöndből :)

Luczifer 2009.02.04. 12:18:10

Ha nem érted, nem ügy, ez egy szolgáltatás.
A képen és a ködben szeretett országunk háza és benne szeretett képviselőink. Azok a hölgyek és urak, akik a minap nyilatkoztak vagyonuk állapotáról és felajánlották, hogy lessek bele, életükbe, ha van kedvem. Vesztemre belekukkantottam. Nem kellett volna. Megalázóan leszarták az ügyet. Lehet osztályozni, külalak: …. tartalom: ….. . szorgalom. …. példamutatás …… A legjobbak karácsonyra könyvet is kaptak. Többért, mint 50000 Ft.

ZinczyKa 2009.02.04. 12:39:16

ááá. jaj, én ezekből mindig kimaradok. Aztán ettől tényleg ostoba színben is tűnök föl. Néha futólag gondolok rá, hogy kellene követnem a sorsokat a médiában. De elhessegetem a gondolatot :)
Közéletileg egy nulla vagyok. Egyébként én is kérhetek ennyiért könyvet? mert az viszont érdekelne.

el duende (törölt) 2009.02.04. 19:36:54

Nagy kajak balhé lesz még ebből.
Mindenki tudja, hogy nem azért vagyunk bajban, mert a jónép nem dolgozik... Hanem azért, mert az elit gátlástalanul lop, csal és hazudik.
No komment.
süti beállítások módosítása