egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

Szerzőnk töpreng

2008.12.29. 13:41 | Luczifer | 14 komment

Meddig érvényes a hölgyek logikája?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Lásd szocreál kommentek) Ők mutatnak valamit, nekem mutatnom kell valamit. Én mutatok valamit, ők mutatnak valamit?    

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr79846874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.12.29. 14:10:06

Én speciel, már mutattam, és azóta is folyamatosan mutatok! Az már más kérdés, hogy ki mennyit és mit lát meg belőle! Én ezen a képen bizony ott látom a Luciferi arcélet! És az nekem mindig nagyon tetszik! Ne gondold, hogy telhetetlen vagyok - bár még az is kehet!:) /, de úgy érzem, nekem tartozol egy ifjúkorival is! Ennek alapján ugyanis nem tudom a memóriámból előhívni a 70-es éveket! ::((( ::)))

ZinczyKa 2008.12.29. 14:40:13

Lucifer, ejnye, olyan lemondóan biggyesztesz. Egy cseppet jobb kedvet kérhetek :::)))?
Engem, bár "kicsit" fiatalabb kiadásban láthatsz, amikor a freeblogon kommentelek :), majd kiötlöm, hogyan lehetne újabbat, mégis úgy, hogy maradjon az inkog is meg a nitó is.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.12.29. 16:09:40

Érdekes, én kifejezetten értő és magabiztos, békés mosolyt látok...., rosszkedvet meg egy cseppet sem :::)))

Gombóc Artúrné · http://kultturaim.blogspot.com/ 2008.12.29. 16:49:47

A szárnyad hova dugtad? :) És az angyali mosolyt?

el duende (törölt) 2008.12.29. 18:05:49

Ej-ej, Kaktuszka! :-) Én látom aztataszárnyat. Csak rossz helyen keresed.
A szemében van... :-)

Luczifer 2008.12.30. 02:14:13

Zinczyka! Te vagy az, a szőke tündér? Lányommá fogadhatlak?!

ZinczyKa 2008.12.30. 10:26:45

Mondjuk inkább voltam ilyen megtévesztően szerű. De a szőkeség még tartja magát. Apám lassan tíz éve már nincs velünk, így aztán krónikus apahiányomban megtisztelsz. Kicsit tartok ugyan tőle, hogy fiatal vagy apámnak, de legyen hát ::))) Pláne, mert emlékeztetsz is rá.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.12.30. 12:00:55

Ugyi, ugyi, milyen igaz, hogy Lucifer mindig rosszra tör és jót művel??? Örökbefogadással magához láncolja, elhappolja a mennyei angyalok sorából- most - ZinczyAngyalt! És milyen jót tesz vele! ::)))))) Olyan szép ez! Hurrá!!!!! :::)))))

Luczifer 2008.12.30. 12:59:11

Hurrá! Bizony, hurrá! Nagypapa lettem! Hurrá! A srácokkal megdumálom jövőre dédi leszek! Hurrá! Miért vagy falfehér lányom? Ez a tény, ha nem is természetként, de adott. Nincs vissza a babaruhát. Hurrá dédi leszek!

ZinczyKa 2008.12.30. 13:20:56

Nana!!! Eszter lányom még csak 15! Ne vágyj dédunokákra drága apám. Legalábbis egyelőre ne. Tényleg van-e (lett-e) nekem testvérfélém (újabb) általad? Majd küldök képet az unokákról. Kitaláljuk, hova.

Luczifer 2008.12.30. 14:41:02

Lányom! Ne velem balhéz! A virágnak megtiltani nem lehet! Ha eljön az idő, akkor eljött. Te már csak drukkolhatsz. Vigasztaljon, hogy annak, aminek akarsz. Egyébként lett egy bratyód. Nősülni kíván. Messze gurult a fa az almától!

ZinczyKa 2008.12.30. 22:05:06

De bájos!! Máris kis családi perpatvar, nagyapa a lánya háta mögött összekacsint sosem látott unokáival. Csudajó.
Bratyót üdvözlöm, nősüljön csak, lepjenek el az unokák száradó kombidresszei :D Ringasd zsibbadásig pufók angyalkáidat.
süti beállítások módosítása