egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

címkefelhő

Házi feladatok

Kaptam egy labdát

2008.11.01. 21:57 | Luczifer | 10 komment

de nem olyan igazit ám,

 

  

csak Alice mondja, hogy labda. Metafora, a vidám kapcsolatteremtésre. Én mindenesetre nem dobtam tovább, pedig kellett volna. Magyarázatként legyen, hogy nem tudtam, hogy ezzel nekem még teendőm van. Örültem, hogy van egy labdám! Na, de most mit csináljak? Azt mondja Alice, hogy pécézzem ki Malvinát és Lobot és dobjak. De előtte magamról kell 7 dolgot mondanom. Nyilván mert heten vagyok, mint a gonoszok! Ez nem ügy! Teszt eredmények:

Ami az erősségem (1-2 holtverseny)

      1. Alkalmazkodási képesség, rugalmasság,

      1. Autonómián alapuló teljesítmény elérés,

      3. Becsvágy, a megbecsülés iránti vágy,

      4. Kiegyensúlyozottság, interakciókra való képesség,

      5. Másokra való ráhangolódás képessége,

      6. Határozottság,

      7. A női szerepek iránti vonzódás. (Ez az anyai örökségemJ)

Amiben gyenge vagyok:

      1. A szocializáltság, a normák elsajátítása,

      2. Felelősségtudat, (ezt, azt elkártyázok)

      3. Beilleszkedés,

      4. A dominanciára való törekvés hiánya.

Teszttől, időtől, vodkától függetlenül nagyjából mindig ez az eredmény. Hát igen. A szuperego. Annyit azért hozzáfűzök - mielőtt el tetszenek húzódzkodni - hogy ezek a vonások sorrendje. Sorrend pedig mindig van.Tehát van szuperegom, csak ezek a vonások kevésbé intenzívek, mint a többi. Nos, akkor én dobtam, mentegetőztem, tessék dobni, de előtte hét értelmes mondatot magatokról, aztán mentegetőzni és dobni. Ez a világ rendje. Én drukkolok! Fog az menni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr35744589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2008.11.02. 09:11:59

kösz! a gyönyörű labdát is; mikor megláttam a képét, mint iniciálét, nem is sejtettem, hogy ez AZ a labda, amit én dobtam - virtuálisan... külön kösz a oiros pöttyös labdát,

de olyan telhetetlen vagyok: a teszt, ami alapján csináltad (honnan) VAN?

Luczifer 2008.11.02. 13:22:06

A tesztek forrásai: baráti adomány, könyvtár, internet.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.11.02. 15:11:09

"7. A női szerepek iránti vonzódás."

:)) És mely női szerepek iránt? Mert ugye mint tudjuk, azok koronként igencsak változnak . Sírni szoktál? Vigyázz, raffinálkodom! Shakespeare korában bizony rendre zokogásban törtek ki a férfiak, méghozzá nyílt színen! Na meg aztán szerencsére ma már egyre több az olyan nő is, aki nem követeli meg a férfitól, hogy az furton-furt . szuperment játsszon ! Szóval, izgalmas ez a te 7. pontod::))

Luczifer 2008.11.02. 15:33:50

Ugyan, csak egyszerűen mosok, vasalok, takarítok, beosztom a kosztpénzt, amit ha kell, kiegészítek. Ahogyan Te is teszed Malvina. Ez a mi boldog sorsunk.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.11.02. 18:35:26

Nana! Vigyázat! Ezt most nehogy blaszfémiának vegye valaki, de én azt szoktam mondani, hogy amikor én az égő csipkebokor előtt álltam, nekem az Úr azt mondta : Malvina, soha ne vasalj! :)) És én tudtam, nem tehetem meg, hogy ne fogadjak szót! Nincs is vasalóm.:))

Szóval ezek elsősorban is elvégzendő feladatok, nem pedig szerepek. Az összes haverom csinálja, még azok is, akik párkapcsolatban élnek. Két pár közülük férfi-pár. Ott sem kizárólag csak az egyik teszi.

De azért a boldog sors, az stimmel, és azt hiszem ,ez a lényeg! ::))

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.11.02. 20:11:12

A lasztit megkaptam, köszönöm! Holnap tovagurítom hét helyre, hetedhétország felé...

el duende (törölt) 2008.12.18. 10:31:48

Nekem is azt mondta az úr... :-)))

Egyébként számomra a dominanciára törekvés hiánya egyáltalán nem negítív.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.12.19. 20:14:52

:))) Ez is attól függ! Azért, én nagyon szeretek dominánssá válni mondjuk a Balaton vizében - a vízzel szemben -, legalább addig, hogy fennmaradjak a felszínén, és épségben kiússzak a partra. Ezért is tanultam meg úszni! És azért, ha belegondolunk, ezzel az élet igen sok területén így vagyunk! Vagy nem? ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.12.19. 20:17:31

p.s.
természetesen vannak azok a helyzetek, amikor a mindenáron való dominanciára törekvés helytelen döntés.Ebből is látszik, hogy nem lehet magát a dominanciára törekvést így önmagában jónak vagy rossznak, pozitívnak vagy negatívnak nevezni. Hiszen soha nem vonatkoztatható el a szituációtól, a kontextustól, mint megannyi más sem!
süti beállítások módosítása