egy új hely

miért kell a blog?

"hátha valakinek örömet okoz, hátha valakit bosszant"

ki Luczifer?

Tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.

kanyar a sugárúton

Luczifer = lucifer, illetve lucifer = Luczifer. Tudom, ne mond, de így a biztos! A változtatás nem azért történt, mintha bármi bajom lett volna a luciferrel. Meg voltam vele elégedve, bevált. De mit lehet tenni, ha a kiscicákat Lucifernek keresztelik és ezt követően a lelkes gazdák a világ összes lehetséges módján regisztrálják a cicusukat. Lucifernek a cicák nem hagytak egy talpalatnyi helyet sem. Hitted volna?

és azokat, akik csak itt férnek meg egymással

felnőtt látogatóknak

friss topikok

  • Indiáner: Hát mit tehet egy falkavezérrel? Követi! (2013.03.27. 22:18) Asszimiláció
  • Izabella.Jones: Blog revival, yes! ::)) Egyébként érdekes, hogy nem budapesti lakosoknál is megfigyelhető a kór. M... (2013.03.12. 10:56) Budapest szindróma
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 16:25) Egyszerűség
  • Dig, Lazarus!: Akiket nem lehet becsapni! Kiállnak a kormányfô mellett, aki egyedül képes feltétel nélkül elfogad... (2012.01.24. 13:16) Százezrek tüntettek
  • Biedermann: Óh, ez a dallamos német nyelv! :) Boldog Karácsonyt! (2011.12.24. 16:18) Boldog Karácsonyt!

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

címkefelhő

Ki Luczifer?

2008.10.08. 20:05 | Luczifer | 18 komment

Nos, a hölgyek és a magam legnagyobb bánatára nem a képen látható fiatalember.
 
 
 
 
  
 
Illetve ő is egy Lucifer, egy névrokon, aki a sok irigylendő adottságával csak csendesen ül és töpreng. Látható; a töprengése eredményén nem kíván osztozkodni. Semmi vonzódás a blogolás iránt. Lehet, hogy ez egy további csábító előnye. Az embléma növeli a fölényét! Mindegy az a Lucifer, nem ez a Luczifer, vagy az a lucifer. Törődjünk bele!
***
De ettől a kérdés még megválaszolandó. Legalább így itt az elején. Ki Luczifer / lucifer? Nem titok, tulajdonképpen mindenki tudja, nem más ő, mint a sokat akaró kirúgott arkangyal, a világossághozó. Az egyik tény, a másik beváltatlan ígéret. Zuhanás + egy impozáns program elhalasztva. Azt hiszem ez teljesíthető.  
***  
2006 végén megtaláltam Csepeli György blogját és ott ragadtam. Csábított a beszélgetés. De kellett egy név. A lucifert választottam. Az ok, lásd fent - programot én is tudok nem megvalósítani! A blogot megszerettem. Nagyon. Nem általában a blogot, hanem azt! Aztán azon keresztül a blogot is, és lucifert is.
***
Ami itt fog történni az alapvetően nem más, mint lucifer kommentjeinek folytatása. Itt lesz az, ami ott kimaradt. A resztli? A lépcsőházi gondolatok? Ha muszáj, legyen, de igazából nem. Egy beszélgetésnek, egy gondolatsornak, mint konstrukciónak vannak céljai, vannak keretei. Nem hághatjuk át kedvünkre csupán azért, mert valami eszünkbe jutott, valami tetszene. Ez rontaná a hatékonyságot. Úgy a megszólalóét, mint a közösségét. Önzésből elkövetett rombolás lenne. Az énérvényesítésnek az Én-ek és a közösség érvényesüléséhez illenék passzolni. Ez az esélyünk. Hosszan fogok e mellett érvelni.

Címkék: bemutatkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://luczifer-bazar.blog.hu/api/trackback/id/tr99703943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luczifer 2008.10.08. 22:41:52

Bocsánat, de még nem tudom pontosan, hogy mit csinálok. Ezért a törlés.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.08. 23:11:57

Hogy mit művelsz, Lucifer?
Örökké rosszra törsz , és örökké jót művelsz.
:D

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.10.09. 09:06:03

"...megtaláltam Csepeli György blogját..." -és blogger lettem magam is - folytathatnám eképp, amit írsz.
Sok örömöt a blogodhoz!

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.09. 12:59:16

"Itt lesz az, ami ott kimaradt."

És onnan kiamarad az , ami itt lesz! :))))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.10. 23:39:19

Na, mi a helyzet? Csak nem te is csendben ülsz egy sziklamélyedésben és töprengsz? Talán már a denevérszárnyad is kinőtt? :))

Luczifer 2008.10.11. 07:10:52

Az a helyzet, hogy amit tegnapelőtt megcsináltam, azt mára elfelejtettem, hogy hogyan csináltam. Mitől lesznek olvashatóak a sortávok?

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.11. 09:02:30

Igen, értem! Erre én is emlékszem. Már azt sem tudom, hogy a fejemet vagy a fenekemet ülte-e meg jobban az egész. Mert beletelt egy "kicsinyke" időbe, amíg a lehetőségeket felderítettem. ::))

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2008.10.11. 19:47:52

Nahát! "AZ" a lucifer, akit a Csepeli blogból ismerek! De örülök, hogy itt,önálló territóriumon....! (én "ott", "alice"-ként olykor, régebben előfordultam... még szót is váltottunk, mert Lucifer mindig mindenkire figyelt!
Maradj(unk) az a/ azaz fényhozó programnál! :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.11. 20:14:21

Szia, Alice!

Gyülekezünk, gyülekezünk! ::))

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.11. 20:18:56

Lucifer,
"Mitől lesznek olvashatóak a sortávok? "
Nem felejtettem el, de ezt azóta sem értem! ::((( Sortávbeállítót nem találsz, vagy mi????Minden blogmotor másként műxik.
Az enyémnél van sortávbeállító.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2008.10.11. 20:50:56

Szia, Malvina! De jó neked, hogy csak egy (nick)neved van! :)
(én már sokszor azt se tudom, ki vagyok, Villon-nal szabadon...: :(

Luczifer 2008.10.11. 21:11:44

Alice! :) gond/ol/a :) Akkor lesznek Attila mondatok is!? :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.11. 21:38:37

Alice,

vigyázat,csalok, ahogy Rodolfó mondaná! Egy név és egy ember /személyiség/, az rendben van, több név és több ember, az is. De egy név és több ember/személyiség/, na az már nem tréfli! :)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2008.10.11. 23:29:16

Lucifer: ha lesz, ami előhívja... :)

Malvina: nálam több név (sőt több blog) és egy ember/személyiség?/ esete forog fenn...
nálad fordítva?! :)

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.12. 09:55:40

Treadwell - avagy, ami kimaradt!

Téged szoktalak olvasgatni itt is ott is, ezért hát, hogy ezt most idepötyögöm!
Én láttam a fickóról több kis videót, többek között azt is, ami a saját honlapján van. Nos. Az én benyomásaim a következőek: defektes a muksó, mert olyan belső kényszerek hatására cselekszik, amelyek megmagyarázzák, hogy állandóan túllő a célon. Ezért is ez a folytonos függősége. Pontosabban kiszolgáltatottsága. Az állatokat meg szerintem , de az embereket is, akkor szeretjük igazán és felnőtt módra, ha tiszteljük őket , mégpedig békén hagyva tiszteljük őket. És nem a saját "gyógyulásunkra" - ennyiben eszközként - használjuk őket.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.12. 10:24:39

Alice,

igen, azt hiszem, nálam fordítva. De azért nem kell rögtön pszichiáterért kiáltani! Egyrészt, mert képzeletben már kész vannak a "többiek" blogjai is.:) Csak nincs időm a kivitelezésre. Másrészt, ez nem feltétlenül kóros állapot, mármint a több / sok/ "arcú" személyiség. A kóros az lenne, ha több fenekemet érezném magam alatt! :))

Luczifer 2008.10.12. 11:59:54

A macskák önállósága! :) Csak nézni, hogy fenségesen vonulnak. A kutyák akarják, hogy használják őket és ők is használják a gazdájukat.

MALVINA · http://komedias.blogspot.com 2008.10.12. 13:31:07

Igen! Ez érdekes megfigyelés, mármint, hogy mennyire eltérő tulajdonságokkal , szeméyliségvonásokkal rendelkeznek a kutyás és a macskás emberek! De éppen a napokban jöttem rá, hogy a macskások mellett az elefántkedvelők is bírják a szimpátiámat. Már azon túl, persze, hogy minden állatszerető embert kedvelek. Az állatoknál viszont nem feltétel a számomra, hogy emberszeretőek legyenek.
Ahogy látom, a filozófusoknak, íróknak, költőknek jellemzően macskájuk szokott lenni. Én egyébként kifejezetten rajongok az olyan gondolkodó pasikért, akik szeretik a macskákat! ::)))
süti beállítások módosítása